Wishlist

Categories Outfit

Affiliateslenker

Jeg syntes høsten kom altfor fort i år. På en måte er det helt fantastisk, fordi jeg ELSKER klærne om høsten, på en annen måte så kunne jeg godt tatt med meg ett par ekstra sommerkvelder i energibanken. Men, sånn er det bare og jeg begynner å skjønne at høsten snart er et faktum. Det er snart september og butikkene fylles opp av deilige, freshe nyheter, og dette er noe av det som står på ønskelisten min…..

 

Skjorten HER: Jeg har i hele sommer lett etter en lang og stilig skjorte – og jeg tror kanskje jeg har forelsket meg i denne! Den er så kul og detaljene gjør så mye. 
Vesken HER: Blååååå…. Jeg elsker blå. Det kan gjøre så mye med ett antrekk. Diiiigg. 
Skjørtet HER: Litt ønsketenkning kanskje? Hmm… Jeg vet ikke. Jeg syntes det er døds lekkert og jeg håper det blir noen deilige dager fremover der det gis tillatelse til og gå litt i skjørt uten og fryse ihjel! 
Støvletter HER: Gode sko er super viktig. Jeg har hørt masse positivt om disse, og jeg digger lengden på de! Thumps up. 

– Marty

9 kommentarer

9 thoughts on “Wishlist

  1. Okei WOW! Da du plutselig forsvant en periode, og i ettertid skrev at du hadde vært med på noe spennende som snart skulle avsløres ble jeg sykt nysgjerrig men av en eller annen grunn tenkte jeg faktisk at du hadde vært med på Top Model, fordi jeg husker fra da jeg leste påmeldingskriteriene at en måtte være tilgjengelig i det tidsrommet. Så at jeg hadde rett og at du faktisk skal være med er sååå kult, gleder meg masse til å følge med! Du er en jeg ser opp til på så mange måter, og jeg håper du når langt. Masse lykke til – stor klem fra meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *