Artikkel

Categories Blogg

Jeg elsker at solen skinner… Det finnes faktisk ikke noe deiligere! Jeg sto opp tidlig i dag ettersom Christian og jeg sov hjemme hos mamma og pappa på Nesodden, og Christian skulle på et møte tidlig i Asker. Jeg startet dagen med en treningsøkt selv før jeg har en del timer med jobb foran meg. Mange starter jo på skolen i dag, men jeg er så heldig at jeg har fri en hel uke til! Men, jeg skrev jo ett innlegg på bloggen her om dagen angående det å starte på videregående som også er på trykk i dagens Aftenposten, sjekk det gjerne ut HER

Om noen timer drar jeg inn til Moteuka og jeg skal bruke timene etter litt jobb på forberedelser! Det gledes….

 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “Artikkel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *