Denne uken

Categories Blogg

♥  Ukens craving: Det er nødt til å være buffetmiddagen i går kveld på Strømstad Spa Hotell. Får vann i munn bare av å tenke på den! 

♥ Ukens tanke: Denne uken har jeg virkelig tenkt mye på behandling av andre mennesker, hvordan jeg ønsker å opptre og min egen oppfattelse. Jeg så en film på Facebook som fikk meg til å tenke… Anbefaler dere å se den HER. Jeg så at tilbakemeldingene på filmen var veldig forskjellige, men den gjorde hvert fall susen hos meg. 

♥ Ukens sang: “Dream – Imagine Dragons” 

♥ Ukens øyeblikk: Jeg føler at denne burde være positiv. For jeg føler at øyeblikk er opplevelser som gjør inntrykk på en positiv og god måte. Jeg måtte stoppe opp under løpeturen min i går morges mens jeg hørte på Dream og bare se meg rundt. Det var så stille, rolig og vakkert. Solen skimte forsiktig over fjellet og vannet bak meg var så vakkert. 

Ukens Instagrambilde:
 

 

 

♥ Ukens sitat: “Det er bedre å tenne ett lys, enn å forbanne mørket”. 

– Marty

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Denne uken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *