17.mai dryss

Categories Blogg

Hei alle!

Jeg håper alle har en bra 18.mai tiltross for en sikkelig fest i går – vel kanskje ikke for alle, men det var hvertfall en sikkelig folkefest! Det var så mange ute i gatene i Oslo av både små og store, og i går hadde jeg den beste 17.mai feiringen jeg kan huske faktisk. Jeg syntes jo egentlig sånne dager er super skumle, og har bestemt meg for at jeg skal gjøre akkurat sånn jeg vil og hva jeg ønsker på sånne dager – og det gjorde jeg i går. 

Jeg startet dagen med frokost hos fineste Isabelle med alle jentene, noe som var super hyggelig. Vet ikke om vi fortsatt kunne kalle det frokost når klokken hadde bikket to på ettermiddagen, men vi koste oss hvertfall gløgg i hjel. Etter koselig besøk hos Isabelle kom Christian innover og vi tuslet nedover mot sentrum. Altså, jeg elsker å bare gå sånn, se på mennesker, ting, antrekk og bare føle på stemingen! Nede i sentrum møtte vi hele familien min, som fikk kriget seg plass på et bord sånn at vi kunne spise middag. Jeg skal innrømme at når middagen var spist og maten hadde sunket at jeg rett og slett var så kaputt at vi dro hjem. Jeg hadde litt jobb jeg måtte gjøre når jeg kom hjem, og etter det var det totalkollaps på sofaen, der jeg telte gnagsår og hvor mange is som var spist i løpet av dagen. Litt klisje, jeg vet! Men det er noe med det at i går gjorde jeg akkurat sånn jeg ville, feiret med bare masse gode venner, og da blir jo ting ofte ganske så bra! Solen varmet jo hele dagen også, så da kan jeg jo ikke klage….


 

 

Se så kule søsken a! Kjekkasen til venstre har bursdag i dag også han:):)

Håper dere får en fin dag videre!

 

– Marty

 

6 kommentarer

6 thoughts on “17.mai dryss

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *