Surr i selveste Barcelona

Categories Blogg

Hei dere!

Nå sitter Christian og jeg på flyet på vei hjem fra Barcelona. Vi har vært her siden torsdag og vi har virkelig stor kost oss. Jeg har lagt min elsk på denne byen, menneskene og hele konseptet med Bacelona! Det var litt små hardt å stå opp i dag, da det ble sent i går kveld og tidelig opp idag. Men altså, når man har samlet opp så mye energi så er det ikke noe problem. I går ble en sikkelig surredag, og det var så deilig. Vi spiste sen frokost, gikk i gatene, så på mennesker, shoppet, gikk på et marked, så fredagens Skam 😉 og spiste tidenes beste middag på Hard Rock Cafe! I mine øyne kan det ikke bli bedre. Det er vel nesten ingenting som slår surredager, og hva slår vel en surredag i selveste Barcelona? Hvertfall, takk til Norwegian for nett på flyet, og til Christian for tidenes gave! 

Selvom nesen er vendt hjemover tror jeg at jeg blir nødt til å skrive litt til om Barcelona, kun fordi jeg er litt forelsket. Hører rykter om at det er fantastisk vær i Oslo, så det blir vel ingen nedtur å komme hjem! 

Håper alle nyter dagen :):)


 

– Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Surr i selveste Barcelona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *