O U T F I T og litt lørdag

Categories Blogg

Goood lørdag! 

Jeg håper dagen din har vært super, og at kvelden blir kanon:):) Jeg startet dagen i dag med en treningsøkt på Stamina i Drøbak, før jeg dro en tur til frisøren……. Skitt, så skummelt, og ikke minst kult! Det kommer ett eget innlegg på dette imorgen, må bare bli vant til å se meg selv i speilet først. Etter frisøren har jeg tilbragt dagen hjemme sammen med favorittene mine, veldig deilig og ikke minst etterlengtet. Det er noe med det, at man i en hektisk hverdag kanskje glemmer litt de som står en nærmest – men da er det ekstra deilig med dager som idag. 

Jeg slenger med ett par bilder av gårsdagens antrekk! 

Nyt resten av kvelden.



 

– Marty 

6 kommentarer

6 thoughts on “O U T F I T og litt lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *