Noen av mine favoritter…

Categories Inspirasjon

Hei og hå 💕

Har du det fint? Det håper jeg hvert fall at du har, og at sola skinner der hvor du er også.

Jeg har fått flere spørsmål om hvilke hudprodukter jeg bruker, og jeg tenkte at jeg skulle tipse litt om både det ene og det andre jeg! Jeg er jo ingen ekspert, men her kommerhvert fall noen av de produktene jeg bruker og som jeg liker:

DENNE skrubben kjøpte jeg for litt siden, og jeg syntes den er skikkelig god. Den er drøy i bruk og akkurat passe grov!

DENNE ansiktskremen er veldig god! Den gir en veldig fin glød og er like fin under sminke, som på sminkefri dager. Det er som at den gjør huden jevnere og drøyere, om det gir mening – Haha!

Har du testet øyekremen fra Ole Henriksen? Jeg digger den! Den strammer liksom opp huden og for en med mye liv under øynene, så er det helt kanon med en øyekrem som gjør at sminken sitter bedre! Du finner den HER.

DISSE sminkeserviettene har jeg brukt siden jeg var 13 år, og sverger fortsatt til den. De er milde og skånsomme, pluss at de verken irriterer huden eller øynene mine. OG! De lukter ikke.

Når jeg ikke bruker selvbruningsspray i ansiktet (liker det best for naturlig resultat), og bare vil ha glitt farge og glød, så bruker jeg DISSE dråpene i fuktighetskremen min før jeg legger meg. Hot tips!

Jeg har også en liten haug med ansiktsmasker, så om du vil ha en som…:

… Roer ned rødhet i ansiktet så finner du den HER.

… En som tilfører fuktighet finner du HER.

DENNE er en av mine absolutte favoritter. Den fjerner døde hudceller, urenheter og tar med seg møkk og drit fra tilstoppede porer, haha!

… Så skal det jo sies at jeg er en som digger å teste nye produkter, så om du har en tips til noe jeg burde tipse så tas det i mot med takk. 

Jeg får jo ofte spørsmål om jeg kan dele mitt beste skjønnhetstips, og innimellom tips om kremer, gode produkter og ting og tang, så er jo mitt aller beste tips å la huden puste! Sørg for at huden er ren og pen, og la det vakre trynet ditt puste.

Jeg håper du har en fin dag! Vi snakkes senere💛

11 kommentarer

11 thoughts on “Noen av mine favoritter…

    1. Det er vel egentlig ganske enkelt. Jeg velger å spise de beste kanelbollene i verden som dama til broren min baker, å spise jordbær og sjokkis med mannen i mitt liv – For eksempel. Jeg elsker å trene og jeg forsøker å ha en balanse som funker for meg 💕

      1. Beste svaret❤️ Så enig med seg Martine! Vi trener fordi det er viktig å ta vare på kroppen, men vi skal da au få liv å kose oss

      2. Er det kødd? Får man virkelig sånne kommentarer i 2020? Jeg er rystet. Heia kanelboller og sjokolade!!

    2. Håhåhå, dette spørsmålet får jeg ofte selv! Og på Tinder foreksempel har jeg slutta å skrive hobbyen min, som er å trene, spesielt løpe. 6 dager i uken. Fordi jeg får ALLTID svar “Åhh, da er du FIT og fin da jo😍” og jeg er egentlig ganske chubby, så føler jo nesten jeg lurer dem når jeg sier jeg trener 🙈 Men jeg er alt for glad i mat! OG trening! Balanse r så viktig!! ❤ Og det var noen som sa til meg i virkeligheten at de ikke trudde på at jeg kunne trene sånn som jeg gjør fordi da hadde jeg sett annerledes ut… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Altsååå, hørt om kalorier og hvor sabla godt det er med mat 😂🙌

    3. Håhåhå, dette spørsmålet får jeg ofte selv! Og på Tinder foreksempel har jeg slutta å skrive hobbyen min, som er å trene, spesielt løpe. 6 dager i uken. Fordi jeg får ALLTID svar “Åhh, da er du FIT og fin da jo😍” og jeg er egentlig ganske chubby, så føler jo nesten jeg lurer dem når jeg sier jeg trener 🙈 Men jeg er alt for glad i mat! OG trening! Balanse r så viktig!! ❤ Og det var noen som sa til meg i virkeligheten at de ikke trudde på at jeg kunne trene sånn som jeg gjør fordi da hadde jeg sett annerledes ut… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Altsååå, hørt om kalorier og hvor sabla godt det er med mat 😂🙌

    4. Håhåhå, dette spørsmålet får jeg ofte selv! Og på Tinder foreksempel har jeg slutta å skrive hobbyen min, som er å trene, spesielt løpe. 6 dager i uken. Fordi jeg får ALLTID svar “Åhh, da er du FIT og fin da jo😍” og jeg er egentlig ganske chubby, så føler jo nesten jeg lurer dem når jeg sier jeg trener 🙈 Men jeg er alt for glad i mat! OG trening! Balanse r så viktig!! ❤ Og det var noen som sa til meg i virkeligheten at de ikke trudde på at jeg kunne trene sånn som jeg gjør fordi da hadde jeg sett annerledes ut… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Altsååå, hørt om kalorier og hvor sabla godt det er med mat 😂🙌

    5. Håhåhå, dette spørsmålet får jeg ofte selv! Og på Tinder foreksempel har jeg slutta å skrive hobbyen min, som er å trene, spesielt løpe. 6 dager i uken. Fordi jeg får ALLTID svar “Åhh, da er du FIT og fin da jo😍” og jeg er egentlig ganske chubby, så føler jo nesten jeg lurer dem når jeg sier jeg trener 🙈 Men jeg er alt for glad i mat! OG trening! Balanse r så viktig!! ❤ Og det var noen som sa til meg i virkeligheten at de ikke trudde på at jeg kunne trene sånn som jeg gjør fordi da hadde jeg sett annerledes ut… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Altsååå, hørt om kalorier og hvor sabla godt det er med mat 😂🙌

    6. Det er så uforskammet frekt å slenge inn sånne kommentarer. Jeg vil si Martine gjør det helt riktig. Fordi hun tar vare på kroppen, samtidig som hun kan spise det hun føler for. Jeg trener og spiser akkurat det jeg vil, når jeg vil!

      God helg, nyt sjokkisen 😙

    7. Kan ikke folk spare seg for sånne spørsmål?
      Alle kommer i forskjellige former, fasonger og farger. Kan vi ikke bare godta det?
      Noen er slanke og høye, noen en kraftige og høye, noen er slanke og lave, andre er kraftige og lave.
      Noen har store pupper andre har små pupper.
      Noen har stor nese, noen har små nese.
      Alle er forskjellige, noen trener for å holde kropp og fasong i sjakk, andre for å bli slanke, andre for å bygge muskler. Hva man velger og ønsker selv er opp til hver enkelt.
      Så lenge man har det bra med seg selv så er det absolutt det viktigste!
      Ikke kommenter størrelse, høyde, utseende på andre! Folk sliter nok med sitt og trenger absolutt ikke at andre påpeker ting om de.
      Tenk deg om 2-3 ganger før du kommenterer noe om utseende til folk, hadde du likt å fått samme kommentar til deg? Fra venner eller ukjente? Jeg vet ikke hva som er verst, men jeg vet at det ikke er noe kjekt å få kommentarer slengt om utseende.

      Vil bare frem til at man kan spare seg for kommentarer om utseende til folk.
      Det kan såre mer enn man aner uansett om man spør fint eller ufint.

  1. Vi må jo huske på hva som er viktig her i verden, det er jo fettprosenten.. Iallefall ikke «hjerneprosenten.» La oss gjøre verden litt bedre ved å heller fokusere på medmenneskelighet og fokusere på styrkene til folk i stedet.. Det kan faktisk spare liv❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *