Hei og god mandag💕

I dag er jeg både glad, forelska og tilfreds, og det er mange mandager siden sist skal jeg si deg! Etter en, for å si det rett ut, bedriten uke forrige uke, så føles det ekstra bra.

Hvordan har dere det egentlig? Jeg håper hvert fall at dere har det bra, at dere henger i stroppen og at dere også begynner å kjenne at det er lys i enden av tunnelen. Det gjør hvert fall jeg, og til tross for at ingenting er som planlagt så er det digg å se at verden sakte men sikkert begynner å stable seg på bena igjen. Jeg håper at det går fort og knirkefritt, så at det ikke kommer et vindkast og kjører oss på rattata igjen.

I skrivende stund sitter jeg og verdens fineste fyr på toget på vei til Skien. Eller vi hopper av i Porsgrunn. Vi skal hente en bil og C skal på en legesjekk. Jeg har gått på do fire ganger på turen, bare for å få litt valuta for pengene, for MAKAN TIL EN PRIS. Haka mi ligger fortsatt igjen på perrongen i Asker tror jeg, for jeg holdt på å svime av da det gikk opp for meg at det koster 700,- for oss til å ta toget til Porsgrunn. Det er billigere å kjøre, og det rimer vel ikke helt. Men, jeg skal ikke bruke opp plassen her inne nå til å kjefte på togpriser, men ærlig talt…

Nok om det.

I helgen har vi vært hjemme hos mamma og pappa. Vi og resten av gjengen har nemlig malt huset deres, og det blir SÅ fint! De har igjen én vegg og jeg trodde aldri at jeg skulle si det, men det var faktisk veldig gøy. Eller, gøy er kanskje feil ord. Det var digg å gjøre noe helt annet, å koble ut og være både produktiv og kreativ. Det er ikke til å legge skjul på at jeg verken har følt meg det ene eller det andre den siste måneden, og vel så det, så det var faktisk veldig ålreit å jobbe rumpa av meg igjen. Jeg hadde glemt hvor digg det egentlig er å være stuptrøtt når klokka er ni og hvor nydelig det faktisk er å kjenne at man er kaputt etter å ha gjort noe fornuftig, ikke bare fordi man er stressa, deppa eller har vært limt fast i sofaen.

Vi skal være i Skien til i morgen, ettersom sjekken til C er grytidlig i morgen, også skal vi hjem til den bittelille hybelen vår igjen. Den får vi snakke om litt senere…

Jeg håper du har en fin dag! Klem fra meg.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En statusoppdatering

  1. Hei! Vet dette har nada med innlegget ditt å gjøre, men ville bare høre hva du tenker om treningsprogrammet til Chloe Ting som alle har slengt seg på i det siste. Har du prøvd det? Hvorfor/hvorfor ikke? Tror du det er bull eller funker det faktisk? Hvor streng skal man være med seg selv når man følger program? Er redd for å slutte meg til et treningsprogram (selv om det bare er 2 uker eller om det er mer), mtp at jeg alltid har vært veldig aktiv, men treningen ble til slutt viktigere enn mat for min del, og jeg fikk et veldig anstrengt forhold til mat og egen kropp. Fikk kysessyken for 1,5 år siden og måtte dermed ta det med ro, det var utrolig tungt og jeg mista motivasjonen til å trene. Vet jo viktigheten i det, og ønsker derfor å begynne med det igjen, men er så redd for å få et usunt forhold til det igjen.. Har du noen tips/forslag til hvordan man kan unngå det? :/ Syns du er kjempeflink som fremmer et sunt og positivt fokus på det angående kropp og helse, og jeg digger deg. Håper du har en fin kveld! Stor klem <3

    1. Hei! Det gjør ingenting <3
      For å være helt ærlig så har jeg et litt ambivalent forhold til akkurat det du spør om. Samtidig så syntes jeg det er litt vanskelig å uttale meg om det ettersom jeg ikke har satt med nok inn i det eller har nok kunnskap om hva det egentlig går ut på. Jeg personlig hadde styrt unna det, gjort små, bra ting for meg selv som jeg vet fungerer og fokusert på det jeg! Tusen takk. Stor klem tilbake <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *