La oss ta en prat om sommerkjoler a!

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hei på deg 💛

Vet du hva jeg syntes det er på tide at vi prater litt om? Jo, SOMMERKJOLER! Endelig, sier bare jeg.

I fjor bestilte jeg en liten haug med sommerkjoler og siden da har de hengt lengst inne i skapet, og jeg gleder meg så til å svinge meg i de igjen!

Siden jeg er så heldig å få samarbeide med Ellos så tenkte jeg å tipse om mine favoritter hos de. De står nemlig for en god del av yndlingskjolene i klesskapet er hjemme og det jeg digger aller mest er at de har størrelser til ALLE og enhver!

Denne finner du HER🧡

Jeg ELSKER sånne kjoler. Du finner denne fine HER🤎

Jeg måtte bare tipse om denne igjen, hehe. Det er vel ingen hemmelighet at jeg både sverger til og typ bor i DENNE🖤

DENNE er så fin, både til hverdags og fest💘

Denne fine finner du HER💛

Jeg bestilte meg denne fra Ellos for et år siden, og mot slutten av sommeren måtte jeg bestille enda en – For jeg brukte ikke annet… Og lillesøster ville stjele min 😂 Du finner den HER🖤

Rødt&Rosa❤️ Denne finner du HER!

Det er bare noen få av en haug, og da snakker vi en gigantisk haug (hehe) med kjoler som Ellos har å by på. Klikk deg inn HER for å titte, la deg inspirere og forhåpentligvis finne en godbit du kan rocke de neste månedene. Og du? Om du tilfeldigvis er en av de som mener at du ikke er fin i kjole… Cut the crap – Du er FIN!

Bruk koden 415445 for 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (gjelder seff på alle varemerker) og for 5 % ekstra rabatt på alle nedsatte priser. Den er gyldig frem til 31.5!

Ha en fin søndag☀️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *