Svar på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hipp hurra for 8.mars og kvinnedagen💕 Har helgen din vært fin hittil? Det håper jeg hvert fall!

Sluttspillet drar i gang neste uke, og i dag er det eneste foreløpige fridagen på planen til C på en liten evighet. Vi duret til Skien etter kampen hans i går kveld, og i dag skal vi henge, surre og spise middag med familien hans. Men, før jeg skal ta fatt på fridagen så skal jeg svare på ukens spørsmål og svar!

Hvordan har du det?

Tja, samme gamle egentlig. Jeg har det fint og jeg trives! Dagene ruller og går, jeg har det fint og jeg er spent på hva jeg har i vente. Haha!

Hva kunne du ønske vi damer ble flinkere til?

Jeg kunne ønske at vi kunne være mye flinkere til å heie på hverandre, og at vi ikke bare sier at vi gjør det – Men at vi faktisk gjør det! Ikke snakk dritt om hverandre, sleng med leppa, kritiser, finn feil og vær kjip. Det ekke noe lettere for noen andre, enn hva det er for deg👊🏻

Hvor ofte ligger du?

Så ofte jeg har lyst! (og han, haha)

Hvordan kjenner du Jenny Huse?

Vent å se..

Får du betalt for å ha innsamling for Plan?

Nei, overhooooode ikke! Det er bare fordi jeg syntes det er dødsviktig, eller, fordi det er dødsviktig – Bokstavelig talt. Om du har mulighet så blir jeg veldig glad om du ønsker å bidra HER. TAKK💓

Hvorfor vil du være venn med noen som sitter i fengsel?

Dette fikk jeg spørsmål om for et par uker siden også, og det er fordi jeg ikke er feilfri, fordi jeg har litt mer tro på menneskeheten enn som så og fordi en dum beslutning, en kjip handling eller et idiotisk valg ikke beskriver hele deg og burde straffe deg livet ut.

Hva syntes du om at folk kaller deg for moraldronninga?

1. Det er første gang jeg har hørt det, så vet ikke om det er en greie.

2. Jeg kommer på ganske mange verre ting jeg kan bli kalt😂

3. Om det er tilfelle så er det vel at noen mener at jeg helt sikker forsøker å fremstå så godhjertet, flink og prektig, og det er jeg jo – Så ja. Neida, jeg fleiper. Jeg har mine verdier og fremmer de, samtidig så vet jeg veldig godt at jeg ikke er feilfri selv. Noe av det jeg er mest takknemlig over å ha lært i den bransjen jeg er i, er at jeg blir flinkere og flinkere til å skille sak fra person, til å ikke dømme og til å møte alle med et åpent sinn. Det er jeg skikkelig takknemlig for! La oss ta tatoveringer for eksempel. Det frister med cirkabirka 0 % å ta tatovering sånn ting er nå og hvis jeg skal være helt ærlig så skjønner jeg ofte ikke greia. MEN! Det er jo ett fett for meg hva andre velger å gjøre, så lenge jeg slipper å gjøre det selv🙌🏻 Ja, og syntes jeg ikke det er fint, så behøver jeg jo ikke å si noe! Og fylletatovering eller en superfin tatovering definerer ikke hvem noen er. Du skjønner greia. Håper jeg!

Hva er ditt favoritt hockeylag?

Hehe, lag(ene) til C❤️

Hvordan tørre å be noen ut på date?

Tja, å kvinne eller manne seg opp til å spørre! Spør du ikke, så får du ikke. Og skulle det skje at du får servert et nei, så slipper du hvert fall å lure og da kan du gå videre når det føles rett. Tenk om vi alle var litt flinkere til å bare spørre rett ut, si det som det er og stole på oss selv a! Lykke til (oppdater meg gjerne)❤️

Har du noen gang hatt komplekser for høyden din?

Vet du! Jeg tror faktisk at jeg skal skrive et eget innlegg om dette jeg. Da får jeg liksom skrevet enda litt mer utfyllende!

Hvor mange eksemplarer har du solgt av boken din?

Helt ærlig: JEG HAR IKKE PEEEEILING. Jeg får neste avregning som det heter i mai/juni, men sist jeg fikk det så sjekket jeg ikke det og jeg sjekker veldig sjeldent tall på noe som helst. Jeg har så sykt lyst til å holde på med det jeg gjør fordi det kommer fra hjertet (og av og til fra leveren, hehe), og ikke på grunn av alle disse tallene!

Hva er det aller beste du vet?

Å nei, for et vanskelig spørsmål! Det er litt som når mommo’n til C ofte sier “nei, det er det verste jeg har sett” eller “det er det verste jeg har hørt”. Da pleier jeg å svare kjapt tilbake hvor på lista det egentlig ligger og om det slår det forrige hun hørte, hehe. Du veit, det er jo sånn vi bare sier. Hmm… Kan jeg i det hele tatt velge? Noen dager kan det være å få sove til jeg våkner, spise taco med vennene mine, ha filmkveld med familien min, være på ferie med familien min – Det er ganske så høyt oppe på lista altså -, følelsen etter en digg treningsøkt eller når jeg har naila noe, sånn skikkelig. Når jeg tenker på det så er jo livet faktisk fullt av skikkelig fine ting, som alle fortjener plass på lista over “dette er det beste jeg vet”💘

Jeg håper søndagen blir like fin som deg. Vi snakkes seinere! Og du? Send en melding, gi et klapp på skulderen eller en tommel opp til en bra dame du støter på i dag a. Enten i virkeligheten eller på Insta!

Klem fra meg.

5 kommentarer

5 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

  1. Du skrever at man ikke er feilfri og er det ingen som tror at du er. Men så er denne venninnen din også voldsdømt 2 ganger og hun er også en av Norges største Youtubere.. Og er du venn med henne så er det ditt valg og det skal du få lov til, men når du velger å legge ut om henne så bruker du din kanal til å støtte handlingene hennes.

  2. Hei!
    Jeg lurer på hva du tenker om utroskap? Med tanke på at du sier at mennesker ikke er feilfrie og at alle kan gjøre dumme beslutninger de angrer på?
    Digger deg og bloggen din! 🙂

  3. Spørsmål; hvorfor reklamerer du for slankeprodukter når du pretenderer å være mot kroppspress?
    Hvordan tenker du/har du tenkt på hvordan du som rollemodell påvirker unge jenter når du bidrar til slankepress?

    1. Hei! Jeg har IKKE annonsert for slankeprodukter. Jeg har annonsert for Omega 3 og proteinbarer, og er på saken for å få fjernet ansiktet mitt som blir brukt for å markedsføre noe jeg verken bruker eller stiller meg bak!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *