Akkurat nå har en seig mandagsknekk kastet seg over meg, og dum som jeg var dro jeg med meg macen inn i senga. Jeg har derfor brukt ti minutter på å fortelle meg selv at: Du skal ikke sovne, ikke sovne, IKKE SOVNE. 

Jeg fikk nettopp en melding det sto:

“Hei, Martine!” på, og det gjorde faktisk at jeg våknet litt. Skal jeg få kjeft? Har jeg gjort noe galt? HVA VIL DU? Det er som om en venninne skriver “men du…”. Selv om det ikke automatisk betyr at noe er gærent, så blir jeg lettere svett på ryggen og tar en lynrask gjennomgang av hva jeg kan ha gjort som gjør at “men du”-meldinga dukker opp.

Heldigvis var det ikke noe gærent denne gangen, men la oss alle være enige om at vi ikke kan skrive sånn, uten å ha en ny melding mindre enn to sekunder unna! Haha.

I dag har jeg gått en lang tur, kvittet meg med vinterpelsen på leggene, vært i et spennende møte, tømt mailen, gjort unna litt ærender og forberedt et foredrag jeg skal holde i morgen. Jada, jeg har vært ordentlig produktiv skal jeg si deg, og det ser man her hjemme. Her hjemme ligger nemlig alt strødd og leiligheten står omtrent på hodet. Det går ikke an å være like produktiv på alle arenaer si 😂

Nei, nå må jeg brekke meg løs fra senga før jeg sovner, også må jeg rydde opp i kaoset her hjemme. Ingen av oss har vært på butikken siden forrige mandag, og akkurat nå er ingen av oss så veldige interesserte i å gjøre noe med det heller. Om du har et middagstips eller to så tas det godt i mot, for det eneste som står i hodet på meg er pizza.

Ikke det at pizza på en mandag hørtes feil ut…

Forresten. Om det er coronaviruset som gjør at fondene mine går i dass om dagen, så håper jeg noen kan fikse en kur mot det fort som fy. Aller mest for alle de som er syke, og kanskje litt for alle overstressa mennesker. Ja, og litt for verdensøkonomien takk.

Vi snakkes i morgen❤️ DU ER BRA!

2 kommentarer

2 thoughts on “HVA VIL DU?

  1. Martine Halvorsen =
    Fin, nei vent, faktisk NYDELIG
    Unik
    Morsom
    Smart
    Fint smil
    Gode verdier
    Topp blogg!!
    Topp podcast!!
    GODT FORBILDE
    og så mye mer!!
    Digger deg, glad for at du fins! Du er en stor inspirasjon 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *