Hva det beste jeg vet er?

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hva det beste jeg vet er?

Hmm… Jeg skulle si at det er joggis og koseklær (er ikke det et veldig ord), men så kom jeg på at både familien min, C, vennene mine, is, Pepsi Max og sjokkis muligens er over. Eller, om jeg kan kombinere alt det, da snakker vi da.

Jeg har hvert fall dedikert hele dette innlegget til hva du kan subbe rundt med i jula, til hva du kan subbe rundt med på en søndag (eller hvilken som helst annen dag) og som du kan bo i, sånn som meg.

Ellos har nemlig ikke bare nydelige kjoler eller fint sengetøy, de byr også på en egen kategori som heter ‘Nattøy og kosetøy’. NYDELIG!

Jeg fikk faktisk en badekåpe i julegave i fjor, og den bruker jeg minst to ganger om dagen, sånn hvis du trenger et gavetips… Da kan jeg jo blant annet anbefale disse:

Brun morgenkåpeKanelbrun morgenkåpe – Blå morgenkåpeRosa morgenkåpe

Et hot tips fra en erfaren morgenkåpe (og kveldskåpe) bruker: Det er bedre at den er litt stor, enn akkurat passe.

Rød pysjBlå pysjSort pysj Rosa pysj

Slangemønster pysjSort pysj (som er helt nydelig)

Koden 403462 gir deg 30 % på den dyreste varen på et kjøp, og det beste? Den gjelder på alle merker OG på møbler, og Ellos har så mye fine møbler!!

Koden er gyldig frem til 31/12, så skriv den ned og bruk den når du finner noe du liker❤️

Klikk deg inn på www.ellos.no HER, finn dine favoritter og du? Den røde pysjen er og forblir en vinner.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *