Når han spør om nakenbilder

Categories Tanker 💭

For en stund siden fikk jeg meldingen over tilsendt, og noen mener antakeligvis at man burde la være å svare, men altså… Hvorfor skuffe noen som har behov for litt prat og noen bilder…?

Neida. Jeg bare tuller. Jeg vet nemlig ikke om jeg skal le eller om jeg skal gråte når jeg får meldinger som dette tilsendt, for det er jo rett og slett skikkelig teit. Jeg lurer samtidig på om noen rett og slett blir opplært til at det er greit å spørre andre om å spe beina, å knipse et bilde og sende. Jeg tenker litt siden det er så innmarri mange som spør om de merkeligste ting, som for eksempel:

Jeg gikk gjennom blant annet innboksen min på Instagram i går kveld, og det er ikke måte på hva folk spør om. Altså… Seriøst folkens 😅 Jeg lurer sånn på hvem som sitter hjemme i sofaen sin, som finner en dame på Instagram og tenker at “ja, hun skal jeg jaggu be sende meg nakenbilder, det gjør hun nok på flekken”. HAHA, altså hvem gjør det? Det er mulig at jeg er rar, men tanken har liksom aldri slått meg, og hvis jeg skal være helt ærlig så er det jo faktisk ganske uhøflig og frekt. Og ikke minst upassende! 

Nei, damer, menn, sønner, brødre, fedre, bestefedre, onkler og ekskjærester. Plis. Finn på noe bedre å gjøre a, jeg blir helt svett jeg altså. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

5 kommentarer

5 thoughts on “Når han spør om nakenbilder

  1. Helt enig får så avsmak av sånne folk, lurer på hva dem tenker med, om di lever i en helt an verden. Ordentlig frekt og respektløst spør du meg. Tviler på at dem får stort tilbake, men hahah digger svarene dine da! Du er rå 🤩

  2. Anmeldt faenskapet for trakassering.
    Visse mennesker skulle hatt is sperre for å i det hele tatt fått åpnet mobilen sin. Å til de som sender slike bilder…uansett til hvem det er…mottakeren kan ha en fortid,en historie som slike ting kan trigges av.

    Anniken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *