Tre hemmeligheter!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

MANDAG, GRÅTT VÆR OG SMINKEFRI

Mandag, grått vær og en sminkefri Marty er stikkord for denne dagen. Jepp, dagens outfit ser du for så vidt over, haha! Inspo?

I dag har jeg hatt hjemmekontor (endelig!!!) og jeg har kun hatt et par ærender på agendaen. Blant annet et besøk hos kiropraktoren min som jeg faktisk har gått til i åtte måneder nå. Det tror jeg faktisk ikke at jeg har nevnt en eneste gang. Jeg begynte å gå dit fordi jeg  har slitt så mye med stiv nakke og migrene på grunn av blant annet stress de siste årene. Jeg gikk til kiropraktor for tre år siden, men så sluttet jeg fordi jeg ikke ville bruke tid på det. Ja, skikkelig teit. Etter at jeg kom hjem fra New York i mars var alt låst og vondt, og da fant jeg ut at jeg måtte ta tak. Og, jeg har det faktisk mye bedre. Bortsett fra at jeg den siste uken har dratt på meg en låsning i korsryggen. Herregud, det skal være noe si! 

Men hey, en liten avsporing der ja. Det jeg egentlig skulle frem til er jo at jeg har hatt hjemmekontor i dag, at jeg har fått jobbet med en del innhold, gått meg en lang tur, subbet rundt i treningstøy og uten sminke. Liker’e! 

Jeg har den siste tiden tenkt mye på fremtiden, hva jeg vil og hvem jeg ønsker å være. Vi gjør vel kanskje alle det til tider, men i det siste har det vært ekstremt fra min side. Jeg har ligget våken til langt på natt fordi jeg har fundert, pønsket ut og drømt om fremtiden. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele tre av mine hemmeligheter, eller, ja – Det er jo egentlig det, det er – med dere. 

🖤 Jeg vil begynne å studere. Det er egentlig veldig skummelt å skrive, for det har aldri vært et ønske på samme måte som nå. Jeg vet hva jeg vil, når jeg vil det og hva som må til. Det skumle er at jeg vet at jeg blant annet må ta opp norsk muntlig eksamen (og få en gooood karakter). Kanskje jeg også må ta noen andre eksamener, men det vet jeg ikke helt enda. Jeg har satt meg et mål at jeg skal begynne å studere året jeg fyller 23, for frem til det vil jeg satse 100 % på de prosjektene jeg har gående nå, forberede meg og sørge for at jeg forhåpentligvis kan komme inn der jeg vil. Jeg får jo ofte spørsmål om jeg har tenkt til å blogge hele livet, og det har jeg jo ikke noe svar på. Jeg vet hvert fall at jeg ønsker å ha firmaet mitt, jobbe med det – Men at jeg også har lyst til å bidra og gjøre en forskjell, og at jeg ønsker å studere til det jeg vil. Jeg vet aldri hva fremtiden bringer, men akkurat nå er dette ønsket og planen min. Og nei, det betyr ikke at jeg skal slutte å blogge når jeg er 23!!!! Haha. 

🖤 Jeg vil kjøpe hus! Dette er sikkert kjempe rart, for de fleste 20 åringer drømmer kanskje om en fin leilighet midt i Oslo Sentrum – Men nei, ikke jeg. Eller, jeg skal helt sikkert bo i leilighet både her og der før jeg får realisert den drømmen, men jeg er fast bestemt på at jeg skal begynne å spare det jeg kan sånn at jeg kan kjøpe meg drømmehuset om noen år – Singel eller ei. Det er jo for så vidt lov å håpe at jeg vinner i lotto eller noe på veien. Selv om jeg aldri har spilt. HAHA! 

🖤 Jeg takket nei til et stort TV-program! Jeg fikk for noen uker siden en mail som jeg oppriktig trodde var tull eller spam fra et TV-program, eller et produksjonsselskap som det vel heter. I dag ringte de meg og lurte på om jeg ønsket å være med i castingen til programmet deres. Jeg tenkte på det i ca. 15 minutter i form av at jeg ringte mamma, lo litt og la det til side. Det er alltid hyggelig å bli tenkt på, men det er ikke akkurat et sånt program som står i stil med punkt 1 og 2, hehe. 

Klem fra meg! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *