Ja, jeg er er flau…😅

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

På tirsdag var jeg på fotballtrening. Etter treningen var det eneste som sto i hodet mitt smågodt. ​Herregud, så lyst jeg hadde på smågodt. I utgangspunktet planla jeg å stoppe på butikken nærmest meg, men i desperasjon valgte jeg å stoppe på den første og beste butikken. Ydmyk og litt småflau tuslet jeg inn på butikken i ført treningstøy, plukket med meg det jeg ville ha og stelte meg pent ved kassen – Der det selvfølgelig ikke var noen. 

Jeg måtte derfor stå og vente på at en av de ansatte skulle komme, og mens jeg sto der kom det en bekjent inn som jeg var overbevist over at tenkte et eller annet rart om meg. Omsider kom den ansatte, jeg fikk betalt (ble forresten sjokkert over hvor dyrt smågodt faktisk er) og den ansette spurte om jeg vil ha kvitteringen. Jeg ristet bestemt på hodet og sa: Nei, er du gæren – Her må vi bare skjule alle bevis. 

Så tuslet jeg ut av butikken, svett og god, i ført treningstøy med en deilige godtepose under armen. 

Etter å ha smugspist noen biter smågodt, satt jeg så kursen hjem. Og i det jeg parkerer bilen hjemme og skulle gå ut av bilen kom naboen forbi. Han er en sånn irriterende sporty nabo som alltid er ute og løper før sola står opp. Jeg prøvde iherdig å gjemme smågodtet så godt jeg kunne, smile og ikke sette i gang med en eller annen samtale, men han sa: 

«Har du vært og trent nå Halvorsen?»

«Hehe, ja, de sier det er viktig å holde seg litt i form vet du»

Også så han den. Godteposen jeg trodde jeg hadde klart å gjemme. Godteposen jeg ikke kunne vente med å hive meg over. Godteposen som skulle være en veldig stor hemmelighet. 

«Du har handla middag også ser jeg». 

«Hehehhehehehe, ja. Viktig med litt påfyll vet du.» Sa jeg, mens jeg tok med meg baggen min, smågodtet og den svette kroppen og subbet inn i leiligheten min. 

Om jeg skammet meg godt der og da? Og om jeg følte meg skikkelig skyldig? Jepp. Men vet dere hva? Skyldig, flau eller ei… Skitt så digg det var med smågodt på en tirsdag! 😂

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ja, jeg er er flau…😅

  1. Hvorfor vil ingen bloggere svare på hvem toppbloggeren som er tiltalt for vold og som risikerer 6 mnd fengsel?? Kan du si hvem det er?

  2. Anonym: Hei. Dette er noe jeg ikke har noe med på noen som helst måte og jeg tenker at det er en grunn til at media ikke navngir de det gjelder. Jeg kommer heller ikke til å si hvem det gjelder eller til å si noe mer om det selv om mange er nysgjerrige. Ha en fin kveld! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *