«Hvorfor er ikke du og Grunde venner lenger?»

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

(Fun fact: Dette er det første bildet jeg og Grunde tok sammen)

Hei gjengen! Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Benedikte, vi skravler om alt mulig og vi har nettopp spist taco. Taco på en onsdag slår sjeldent feil si! Charlotte er også her, og det er lenge siden jeg har snakket med henne så det er veldig hyggelig. Tenk at vi ble kjent gjennom Top Model! Altså, det kjennes ut som et helt annet liv. Faktisk kjennes det egentlig ut som at det aldri skjedde, haha! Selv om det kanskje ikke ble en høydare, så satt jeg hvert fall igjen med fine bekjentskaper og venner – Og det er jeg veldig takknemlig for. For ikke å snakke om venner jeg kan gå antrukket sånn som dette med:  

Ekke ekte venner om ikke si, haha! 

Egentlig stikker jeg innom for å ta opp en ting, eller for å avkrefte en ting (bekrefte, alt ettersom). I ettermiddag ringte det nemlig en journalist. Denne journalisten holdt på å jobbe med en sak og lurte på hva som er årsaken til at jeg og Grunde ikke er venner lenger. Han hadde nemlig lest det flere steder og lurte på om jeg kunne bekrefte/avkrefte hvilke rykter som er sanne og ikke. 

Og for å gjøre det helt klart: 

Det har ikke skjedd noen ting mellom meg og Grunde. Han jobber og gjør sitt og jeg mitt. Vi snakket sammen senest i går og jeg vil faktisk tørre å påstå at det finnes ganske mange viktigere saker å skrive om, enn rykter om Grunde og mitt sitt vennskap. 

Etter praten med journalisten ringte jeg Grunde og vi ble enige om at jeg skulle skrive et innlegg for å svare en gang for alle. Det har nemlig vært ekstremt mye (rare og tullete) spekulasjoner og rykter som har gått og mange har stilt spørsmål om hvorfor vi ikke er venner lenger. 

For nei…

Grunde er ikke grunnen til at det ble slutt mellom meg og C. 

Kjæresten til Grunde er ikke sjalu på vårt vennskap. 

Vi har ikke kranglet. 

Vi har ikke hatt et hemmelig forhold.

Eller noe annet rart, haha! 

Det er rett og slett ikke noe mer dramatikk enn at livet skjer, og nei – Vi har ikke vært like mye sammen det siste halvåret som vi pleier, men det handler ikke om at vi ikke fortsatt er venner eller at det er noe som helst drama mellom oss. 

Jeg vet veldig godt hvor jeg har Grunde og han vet veldig godt hvor han har meg, vi prater om det hvis det er noe som burde prates om, og vi er fortsatt venner. Sånn som før. Jeg tror jaggu ikke jeg blir kvitt han med det første heller 😉 

Nå trenger vi ikke snakke mer om det og vi kan alle sove godt, haha. Internett altså.

Så det så 💓 Nå skal jeg skravle videre også snakkes vi! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *