Til deg fra meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️
Samarbeid

Det beste jeg vet er å føle meg fresh. Jeg trenger ikke nødvendigvis har stylet meg eller fikset meg noe særlig for å føle meg fin og tilfreds. Jeg kan føle meg fin og fresh etter trening, etter en god dusj, med ett nytt antrekk eller hvis solen skinner om morgenen. De siste årene har jeg satt på vipper fast. Det startet med at kjæresten til broren min skulle gjøre det før vi skulle på ferie, og at jeg kastet meg på. Jeg falt pladask, og har omtrent hatt vipper siden da. Jeg er opptatt av at det skal være naturlig, rent og passe mitt ansikt. Til tross for at jeg har satt på vipper i mange har har jeg byttet salonger altfor ofte. Mye kommer av at jeg rett og slett ikke har funnet en jeg er fornøyd nok med. Jeg har gjort den typiske feilen der jeg har tenkt pris fremfor kvalitet, noe som har ødelagt vippene mine betraktelig. 

Etter jul gikk jeg ikke til noe fast sted og jeg kom i kontakt med @Neglhuset helt tilfeldig. Jeg dro dit og ble tatt i mot med åpne armer, og jeg er strålende fornøyd. Jeg får akkurat det resultatet jeg ønsker meg, samtidig som jeg vet at arbeidet blir gjort ordentlig. Det å gjøre slike behandlinger er en investering, og noe man må prioritere. Man kan ikke gjøre det halvveis, for man har faktisk ikke råd til å tukle med øynene. 

Jeg har nå inngått et samarbeid med de, noe jeg håper blir langsiktig og bra. De har gitt et tilbud til mine lesere, så hvis du ønsker å gjøre noe ekstra, freshe deg opp litt eller rett og slett vurderer å bytte salong anbefaler jeg @Neglhuset på det sterkeste. 

– 200 kr. avslag på nytt sett klassiske vipper og volumvipper.

– Shellac + full manikyr 450 kr.

– Shellac + mini pedikyr 500 kr. 

Dette gjelder ut juni! Kontakt de på Facebook HER eller på 45833166. 


 

Enjoy.

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *