#Postitgeriljaen

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I fjor skrev jeg under på Sunn Fornuft-plakaten med den største selvfølge. For min del falt det seg helt naturlig å ha noen enkle retningslinjer å følge, noen enkle tanker å tenke og noen enkle tiltak å ta. Dette er et valg jeg og hele 226 andre bloggere og influencere har valgt å bli en del av. 

I dag har vi satt i gang en #Postitsgerilja. Målet er å få folk over hele landet til å bli med i en gerilja-aksjon mot kroppshat. Med post-its som våpen. For vi bestemmer ikke at vi ikke er bra nok, fine nok eller gode nok. Dette er noe vi tror. 

Vår kropp skal ikke være et hatsobjekt. Kroppen vår er mer enn ord som deilig, fin, tjukk, brei og tung. Kroppen vår bærer oss opp trapper, gjennom eksamen, hjem sene kvelder, opp av sengen, gjennom motgang og med gang. Nå som sommeren er rett rundt hjørnet er fokuset på sommerkroppen og bikinikroppen i gang. 

Her ser dere min bikinikropp: 

Den er klar – Akkurat sånn som den er. 

På min lapp idag står det:

DU er bra nok.

DU er bra nok.

DU er bra nok. 


 

For det er ingen grunn til at vi ikke skal være bra nok, og det er ingen grunn til at vi ikke skal kunne fortelle oss selv at vi er bra nok. Hvis du ser min, eller noen andre sin lapp idag – Så ta det til deg. 

Sommerkroppen kommer når solen skinner og temperaturene øker. Bikinikroppen er klar når du tar på deg en bikini. 

 

// Marty

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “#Postitgeriljaen

  1. Tusen Hjertelig Takk for at du er den du er!! 😍 Det er fint å lese blogger som gir positiv energi. Du er en inspirasjon for alle sammen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *