Vi har fått leilighet og bil!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God tirsdag fra… Hermosa Beach 💛 

C er på trening og jeg jobber, akkurat som det pleier å være en tirsdag klokken halv tolv. Jeg lurer liksom på om en hverdag i Los Angeles noen gang kommer til å føles ut som det en hverdag gjør hjemme. Jeg vet ikke, men jeg vet hvert fall at jeg trives. Det er annerledes, men fint. 

For første gang siden vi flyttet vet vi hva morgendagen vil bringe, og det føles veldig godt. Jeg har vært litt, eller, veldig spent og utrolig for hvordan jula ville bli – Men nå vet vi at det blir jul og nyttår her, og det er jeg veldig glad for. Spesielt siden familiene våre kommer. Det har ikke akkurat vært så lett å planlegge for å si det sånn, men nå vet vi – Endelig. 

Vi har fått en leilighet her som ligger samme sted hvor de fleste andre spillerne i organisasjonen bor, tretti sekunder fra stranda. Det er helt vidunderlig. Tenk det liksom! Jeg gleder meg til å vise dere. 

I går fikk vi også bil, og det gjør livet her enormt mye enklere. Det er ikke bare, bare å komme seg rundt i den byen her, spesielt med tanke på hvor vi bor, matbutikken, der hvor C trener og der hvor de spiller kampene sine. Det er to forskjellige haller, og hallen hvor de spiller kamper er et stykke herfra. Så ja, alt blir ganske mye enklere og mer praktisk nå! Jeg skal til hallen hvor de spiller kamper som ligger i Ontario for første gang til helgen, og planen er å kjøre selv – Så jeg tror jeg må øve meg litt før den tid😅 Trafikken her er hinsides, og ti felt er litt å hanskes med, hehe. Heldigvis er både mamma, mammaen til C, pappa og lillesøs her til helgen, så jeg slipper å gjøre det alene, haha!

Å, som jeg gleder meg til de kommer og jeg håperhåperhåper at alt går i orden. Det er jo litt mer som kreves for å reise nå enn vanligvis, så jeg ja… Moren til C kommer i morgen, pappa og lillsøs kommer på fredag. Så kommer stefaren, den ene lillebroren til C og kjæresten hans neste onsdag. For en fryd ❤️

I dag skal vi derfor ut på juletrejakt, for juletre skal vi ha – Samme hva. Det er jo litt begrenset hva vi kan gjøre alle stedene vi blir sendt og alle stedene vi bor, men jul og juletre blir det uansett. 

Fire tips:

Rabattkoden MARTINEH20 gir 20 % rabatt hos Cubus

Rabattkoden Martine20 gir 20 % rabatt på den nyeste, fresheste og beste womanizeren fra Sinful HER (den gjelder ut morgendagen)

Rabattkoden MARTINEH20 gir 20 % rabatt på alle ordinære varer fra ICANIWILL

Det er en ny sesong ute av Sex And The City på HBO nå. ÅÅÅ som jeg gleder meg til å se den!!!! 

Jeg håper at du har det fint, og at du henger i stroppen. Husk å gjøre noe bra for deg selv, å drikke nok vann, å stikke hodet ut i dagslys og høre på den musikken som gjør deg glad. Det hjelper om ting er litt kjipern, tro meg. 

Stor klem fra meg,

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Vi har fått leilighet og bil!

  1. Så du var i litt dårlig form på Instagram og tanke slo meg at… Er du gravid kanskje?😍😭🤭

    1. Folk må seriøst slutte å spørre om folk er gravide. Det er så ufint og du vet ALDRI hvilken situasjon vedkommende er i. Kanskje klarer de ikke bli gravide. Kanskje ønsker de ikke barn. Kanskje har de nettopp tatt en abort. Bare la vær. Det er virkelig INGEN andres sak enn vedkommende det gjelder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *