Å bryte med Jehovas Vitne

Categories Podkast 🎧

Hei! 

Jeg titter bare innom for å tipse deg om dagens podkastepisode. Det er en sånn episode som rører, engasjerer og som på en eller annen måte klarer å bli personlig. For dagens gjest er den veldig personlig og jeg vet at det har krevd mye å skulle dele. Men det er viktig, og jeg har lært og forstått ting jeg aldri før har gjort – Eller sett. 

Dagens gjest er oppvokst som Jehovas Vitne. Jeg skal innrømme at jeg ikke kan så alt for mye om det selv, men jeg vet at de for eksempel ikke feirer jul, noe jeg vet har vært vanskelig for dagens gjest. Det har faktisk vært ulovlig. 

I dag er hun voksen, og hun er ikke lenger en del av Jehovas. Det har også kostet mye, og hvorfor forteller hun om i dagens episode. 

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *