Jeg har ikke bare én god nyhet, jeg har faktisk to! For akkurat NÅ har vi sluppet en ny, delikat, behagelig og kledelig genser i navy blå, som jeg håper du både kan bruke til joggebuksa, til jeansen, over sommerkjolen når den tid kommer og som papsen sa: Den er jo perfekt under dressjakka jo! Så, jeg vil tørre å påstå at det er en genser som passer til det aller meste, og jeg håper, håper, håper at du liker den like godt som meg.

En ting er hvert fall sikkert, og det er at man er solgt når man tar den på seg… Hilsen hun som har bodd i den de siste dagene 😂

Og hallo! Vi har forbedret YOU GO, den kuleste og kanskje mest givende genseren jeg eier, og YOU GO V2 er nå ute i nettbutikken. Denne gangen er stoffet tynnere og den sitter fortsatt like kult, om ikke kulere. Ventelista har vært lang, og jeg vet at det er mange av dere som har ventet på den, og nå er den ENDELIG her. Og om jeg så får si det selv, så er det den perfekte julegaven til en du er glad i, eller til deg sjæl. 🤍

Klikk HER for å komme til nettbutikken vår!

Jeg gleder meg til å se deg i GUTS 🖤 Klem fra en ydmyk og stolt Martine!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *