Derfor er han på Tinder:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

For en god stund siden var C på en avslutning sammen med moren sin. Jeg var alene hjemme og ettersom jeg egentlig var på en TV-innspilling var det hemmelig at jeg var hjemme.

Jeg satt ute på terrassen vår da det plutselig kom en jente gående. Jenta kom i treningsklær og hun hadde med seg en hund. Hun spurte om Christian bodde der, og siden sønnen til naboene våre heter det samme som kjæresten min sa jeg hvor “Christian” bodde. Jenta sa etternavnet til kjæresten min og sa at det var han hun lette etter. Jeg spurte hva hun het og hun svarte.

Jeg svarte at han bodde her, og la på at ‘det gjør jeg også, altså, hehehhehe’. Jenta så ut til å ville synke ned i jorden i det hun spurte om jeg var kjæresten hans, og når jeg sa ja.

Før jeg rakk å si noe mer snudd jenta og sa hadet.

Da C kom hjem fortalte han at titalls jenter hadde lagt han til på Snapchat og at han ikke skjønte hva som skjedde. Like etterpå fikk jeg melding fra en venninne som sendte meg en screenshot av en profil på Tinder. En profil med C sitt navn og bilde. En profil en eller annen har opprettet i hans navn.

Vi brukte timesvis på å lete etter jenta på sosiale medier og etter mye om og men så fant vi henne. Det viste seg da at personen bak profilen hadde flørtet med jenta, og antakeligvis en haug andre over flere dager. Ja, og at jenta som kom på døra var invitert for å gå tur og for å ligge.

Den siste uken har vi mottatt haugevis av meldinger fra folk som både har sett han på Tinder og som har blitt venn med han på Snapchat, men ingen av kontoene er han sine ekte.

Personen bak Snapchatprofilen har til og med sendt penisbilder av seg selv til andre, i C sitt navn. Jeg grøsser av å tenke på hva annet personen kan ha gjort og ikke minst ha fått andre til å gjøre. Det er hvert fall skikkelig ukult og vi forsøker å løse det.

I mens så er det jo kanskje en fin anledning til å huske at det er lurt at man er sikker på hvem man møter eller snakker med, før man faktisk gjør det. Før i tiden fikk vi jo beskjed om å aldri snakke med fremmede, nå har vi en app på telefonen der vi får vilt fremmede til og hente oss der vi er.

Jeg veit ikke om jeg skal le eller grine, men jeg gjentar: Det er kanskje på tide at man må identifisere seg med kodebrikke. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Derfor er han på Tinder:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *