Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Vesten min er utsolgt, men jeg har også DENNE, og digger den! 

GOD TIRSDAG. 💛  

✗ På lørdag booket vi inn en svært etterlengtet og trengende date med et vennepar som bor utenfor Stockholm, og jeg lever på det enda. Det var så godt å se andre, skravle om livet, diskutere og ikke minst le. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så det gjorde vondt i magen. 

✗ At det fortsatt dukker opp nyhetsvarsler om at folk fester og gir faen i retningslinjene kan jeg faktisk ikke fatte og begripe. Jeg har slettet tre venner på Snapchat som har delt videoer av at de har gjort det de siste månedene, og jeg har bare en ting å si: Forbanna egoistiske idioter.

✗ Her om dagen fikk jeg spørsmål fra en følger om hva jeg synes om at influensere som ikke trener og som i tillegg sier at de ikke trener, annonserer for treningstøy. Jeg prøver jo egentlig å ikke bry meg så mye om hva andre holder på med, så lenge det ikke plager andre, og sitter i skrivende stund og jobber i treningstøy selv😅 Når det er sagt så veit jeg ikke jeg? Det er jo kanskje litt som at jeg skulle annonsert fra Volvo, når jeg kjører rundt i Mercedes? Man kan vel tipse andre om treningstøy for det kanskje? Og inspirere til å trene? Eller, blir det litt teit? Jeg gjentar: Jeg veit ikke jeg. Hmm… Hva tenker du?

✗ Om du sliter med gnagsår down there, truse som krøller seg eller som ikke sitter noe digg, så anbefaler jeg deg å sjekke ut DISSEJeg elsker de! 

✗ Jeg spiller inn nye podkastepisoder hjemmefra nå, og jeg har endelig knekt koden om hvordan det kan gjøres med god lyd! Jeg skammer meg enda over lyden jeg serverte i mai i fjor, da studio var stengt og jeg ikke hadde peiling. Nå derimot, nå skal det serveres pod, etter pod, etter pod – Men så god lyd som overhode mulig uten å være i samme rom. Eller land, forøvrig, hehe. I går spilte jeg inn en episode med en stjerne som sitter i England! 

✗ Folk som trekker ned andre for å fremme seg sjæl kan du få gratis av meg. 

✗ I går fikk vi montert skyvedørsgarderober i leiligheten vår i Asker, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Her sendte mamma bilde av den ene:

Jeg fikk FaceTime-tour i leiligheten vår to ganger i går, og det klør i hele kroppen etter å komme dit! Det blir så bra. Jeg hadde jo trodd at jeg skulle få dele litt mer av innflytningsprosessen med dere. Vi får ta det igjen når vi kommer hjem til våren i stedet! 

✗ I går måtte jeg gå bort til en jente på treningssenteret for å spørre hvor genseren hennes var fra. Den var SÅ kul, og jeg bestilte den mens jeg tuslet avgårde på tredemølla. Du finner den HER, og den er som omtrent alle sier om flørten sin når man skal vise bilde til en venninne “finere i virkeligheten, enn på bildet altså”. 

✗ Jeg har fått dilla på fiskepinner! Fiskepinner og Marabou boblesjokkis. Ikke samtidig altså. Jeg spiste det både til middag på søndag og i går. Så om du trenger et middagstips denne uka: Fiskepinner + kokte poteter + kokte grønnsaker. Sunt OG digg! Jeg steker fiskepinnene i panna, og synes det er desidert diggest. Ikke brent, bare nesten. 

✗ Nå skal jeg spille inn pod, og pønske ut hva vi skal ha til middag i dag. Jeg fikk streng beskjed om at vi ikke kunne ha fiskepinner i dag også, uten at han hadde noe bedre forslag.😂 Jeg gidder ikke å dra på butikken om ikke jeg må om dagen, men i dag må vi – Om ikke vi vil leve på fiskepinner og gulrøtter vel og merke, hehe!

BTW! Jeg klikket hjem dette i går kveld. Skal jeg gå så mye i joggis som jeg gjør, så får det hvert fall være fresht. 😂 Legger ved link under bildet om du skulle digge det like mye som meg: 

Fleecegenser HER – Grå genser HER – Grå bukse HER

Jeg håper dagen din har vært fin hittil, og at resten av tirsdagen blir minst like fin som deg! 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Elsker tipsene dine om klær – kan du tipse om en god basic hvit t-skjorte og favoritt jeans? 🙂🙃

      1. Hei, vet du hva gulvet deres heter/hvor det er fra? Skal pusse opp og sliter sånn med å finne fint gulv..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *