Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG 💛

✗ I går sminket jeg meg ordentlig for første gang på tja… En evighet? C kom hjem og lurte på hva som hadde skjedd og på om jeg hadde tenkt til å fri på det skitne stuvegulvet vårt siden jeg var så pen😂

✗ Når vi først er inne på skitne stuegulv… Jeg tror jeg må legge bort vaskekjerringa i meg for en liten periode og innføre skoforbud her hjemme. MINUS SOVEROMMET, vel og merke. Det er tomt, stusselig, støvete og rotete her, og selv om jeg har prøvd å gjøre noe med det så tror jeg at jeg bare må innse at det heter flytting og at slippersene herved kan brukes inne. Selv om det river litt i hjertet mitt. 

✗ Jeg lurer på hva det går av mennesker som faen ikke klarer å glede seg på andre sine vegne. Er det så himla vanskelig å gi en high five, si bra jobba og bite den grusomme sjalusien din i deg i fem minutter? Spør for en venn.

✗ Akkurat nå trives jeg skikkelig godt uten vipper, jeg! Jeg har jo omtrent nada niks igjen etter at jeg har hatt vipper nærmest konstant de siste seks årene (!!!), men nå kjenner jeg at jeg hvert fall skal ha en real pause.

✗ Jeg lurer sånn på hvorfor så mange som legger ut reklame på Instagram/Snapchat skjuler reklamen gang på gang. Jeg veit at det kan skje at man skriver “annonse” et sted det ikke var tydelig nok, men ærlig talt. Om du konsekvent legger “annonse” under navnet ditt lengst oppe i venstre hjørnet så… Jeg veit ikke hva (haha), men det er hvert fall drit teit.

✗ Jeg tar meg selv i å automatisk like bilder som bryter koronareglene og jeg skammer meg liksom litt når jeg gjør det. Jeg vil så gjerne at folk skal skåle, ha det hyggelig og kose seg, men jeg vil at korona skal stikke av litt mer først.

✗ Du vet sånne BH-er som kommer med innlegg? Altså innlegg som krøller seg, som du må rette på og fikse hver gang de har ligget litt rart i skuffen eller du har vasket de? Jeg tror jeg kanskje begynner å bli litt voksen, for mens jeg før ville ha to innlegg inne i hver pupp, så har jeg begynt å fjerne de helt. Jeg er så lei av å måtte fikse på det, så jeg får bare ta til takke med det jeg allerede har😂

✗ Den svarte hoodien jeg har på meg på bildet over og som jeg hadde på meg på story i går finner du HER. Den er tynn, digg, oversized og perfekt til tiden vi har i møte nå!

✗ Jeg har hatt lyst på taco siden fredag, og i dag står det tirsdagstaco på menyen. Om du enda ikke har testet cheese dip, så vil jeg på det sterkeste anbefale deg å gjøre det. Cheese dip + cheese nachos… NAMNAMNAM!

✗ Nå skal jeg på fotballtrening! Jeg vet at det er lett å glemme og gi beng i de retningslinjene vi snart spyr av hele gjengen, men la oss være litt flinke litt til da. Det er kjipt å ikke en gang få nikke ballen, men det er kjipere å ikke kunne spille fotball i eller gjøre andre kule ting i det hele tatt💛

Klem fra meg!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *