Det jeg har holdt hemmelig

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

What. A. Day.

… Men før jeg i det hele tatt begynner å bable om det, så vil jeg benytte anledningen til å juble enda en gang over det fine været som har ankommet. Tusen hjertelig takk, jeg håper det har tenkt til å bli værende til hvert fall oktober. Og til dere som enda ikke har fått anledningen til å bli rød på nesa og subbe rundt i shorts: Jeg håper sola&varmen kommer og tar dere snart også❤️

Her hjemme står det meste på hodet, og det har jo egentlig gjort det i flere dager nå. Ettersom jeg først kunne dele hva det er som skjer i går, så har jeg ikke kunne snakke om verken flytteesker og kaos, men uansett hvor rart det høres ut: ENDELIG kan jeg det.

Vi hadde egentlig lagt en slagplan når det kom til flytting, men så kom koronaviruset og beit oss alle i rumpa og derfor har planene blitt relativt annerledes. Vi flytter nemlig ut fra leiligheten vi bor i nå 30.april og vi flytter ikke til Stockholm før siste uka i juli.

Prima, ikke så ballerina.

C skulle etter planen være bortreist i mai (jeg også en hel del), i juni skulle vi være bortreist, henge både her og der og i juli sto det ferie, reise og familie på planen, så det å si opp leiligheten for å spare (vi måtte egentlig ha den til september!!!) var i utgangspunktet helt prima. Men, nå skjer jo antakeligvis ingen av delene og vi har måtte kaste oss litt rundt.

Vi flytter derfor inn i hybelen til lillesøs frem til vi flytter til Stockholm, og selv om det var alt annet enn planen, så er det den beste løsningen når ting først skulle bli som de nå har blitt. Jeg trøster meg med at leiligheten vår er klar neste gang dette skulle bli et tema, og det hjelper litt, selv om jeg skulle ønske den var klar i går.

Så, mens det er normalt å flytte fra et sted til et annet, så skal våre ting til fem forskjellige steder. Jeg prøver derfor å holde tunga rett i munn, planlegge så langt det lar seg gjøre og kvitte meg med alt vi overhode ikke behøver. Men, jeg må ærlig innrømme at det er liiiiiitt vanskelig å skulle flytte inn to steder før vi egentlig skal flytte inn et sted ordentlig. Heh, om det i det hele tatt gir mening!

Så tilbake til dagen i dag… C har flydd rundt som en strikkball, og da mener jeg en strikkball… Han har presset inn to treningsøkter, et radiointervju, fem timer på jobb, et ærende han måtte og er nå på dagens tredje treningsøkt. Ikke spør meg hva han er laget av, men spør meg gjerne om hvordan det lar seg gjøre (😂). For mens jeg jobber, flytter og jobber enda litt til er jeg kokk, sjåfør, coach og vaskekjerring. For å nevne noe! Men for å være litt klissete, så er vi et heidundranes dream team – Om jeg så får si det sjæl.

Nå skal jeg jobbe litt til, før jeg skal lage middag. Her i dette tomme huset spiser vi nemlig middag etter ni stort sett hver dag. Planen er Paradise-date i kveld, men noe sier meg at en av oss kommer til å slukne før den tid…

Jeg håper at du har hatt en fin dag, at du har det bra og at du har noe å glede deg til. Stor klem fra hun som ikke en gang gidder å begynne og snakke om den helvetes pollenallergien.

SNAKKES💕

3 kommentarer

3 thoughts on “Det jeg har holdt hemmelig

  1. Så spennende ble flytting, synd at det ikke ble slikt som dere håpte på/ønsket. Da har man noe ekstra å glede seg til når den tid kommer. Flytte prosessen kan være en koselig tid. Masse lykke til.

  2. 5 forskjellige steder! Vedder på at du ikke finner halvparten igjen…
    Travle tider for dere.
    Håper dere får flytte til Stockholm når dere har tenkt…
    En herlig by på alle måter, men det vet dere vel.
    Min datter og barnebarn bor der og jeg savner sykt å dra på besøk eller aller helst få besøk…
    Lykke til med ALT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *