Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

🌴 Hei fra Kypros og min flassende nese. Jeg flasser alltid på nesa, samme hvilken faktor jeg bruker.

🌴 Jeg har stått opp tidlig og lagt med tidlig hver eneste dag på ferien. Jeg begynner å lure litt på hvem jeg egentlig er, men jeg liker det. Setter stor pris på om den gode vanen vedvarer når jeg kommer hjem, men jeg er redd den ikke gjør det.

🌴 Nå er det jaggu på tide å skryte litt av meg sjæl. Jeg har vært så flink til å trene her nede. Selv om jeg har hengt litt med geipen før jeg har kommet meg ut om morgenen, så har det vært skikkelig digg. Jeg er full av motivasjon på treningsfronten og det er så mye jeg har lyst til å få til!

🌴 Ja, jeg har forresten dannet baktroppen på alle de fordømte løpeturene mannen i mitt liv har hatt her nede. Han har aldri vært i bedre form og jeg har aldri gitt meg, så dere kan selv velge om det er en god eller dårlig kombinasjon. “Mitt tempo” eksisterer hvert fall ikke i hans tempo. Men, jeg henger på. Selv om jeg har sagt et par ganger at jeg kommer til å kvele han.

🌴 Før jeg reiste på ferie så lot jeg være å kjøpe et par fine sandaler, slipperser eller hva vi nå skal kalle det. Dum som jeg var tenkte jeg at jeg kom til å finne meg et fint par på ferie, men ingen fra Kypros har visst ikke større enn størrelse 38. Det fungerer dårlig for meg med størrelse 41. Det er jaggu godt jeg er over kneika med å være misfornøyd med skostørrelsen min, for jeg kunne blitt ganske deppa over alle gangene de ansatte i butikkene bare har sett dumt på meg når jeg har spurt ‘do you have this one in 41?’, eller noe.

🌴 Det er magisk å være på ferie med C. Det er sjeldent at vi har to fulle uker i strekk sammen uten at en av oss (stort sett han) er bortreist, så jeg setter stor pris på hvert eneste sekund.

🌴 I forrige uke fikk jeg invitasjon til å delta på et skikkelig koselig og fint TV-program og jeg ble SÅ glad!

🌴 Jeg kan ikke huske sist jeg har vært så lite på mobilen som her nede og det har gått opp for meg hvor sinnsykt uinteressant det er for andre å se tre bilder av maten jeg spiser. For eksempel. 

🌴 Med fare for å tråkke noen på tærne: Det er ikke kult å kjøpe følgere og likes på Instagram. Det er flaut og det likner på svindel om man får betalt for noe som ikke eksisterer. Det er SÅ mye bedre med litt færre følgere enn en haug av falske. Bare for å nevne det, heh.

🌴 Vi har forelsket oss helt i ‘El chico’ som er en meksikansk restaurant her nede. Jeg tror jeg skal få gjennom at vi skal spise der i kveld (også). Kanskje jeg skal åpne ‘El chico’ i Oslo. Nei, tror kanskje ikke det – Men deilig er det. Som søren også.

Vi snakkes snart igjen💛

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *