Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Sports BH-en HER – Shortsen HER 

GOD TIRSDAG 💛

✗ Ooops… Sommeren og livet kom i mellom, og plutselig har det gått flere tirsdager siden ti tanker på en tirsdag ble servert sist! Men her er vi igjen og tirsdagens første tanke er… HVA SKJER MED MÅKENE I ÅR? HAHA! Det er jo måker over alt? Og jeg overdriver vel ikke når jeg sier at de er mer på hugget enn vanlig eller? Haha! 

✗ Jeg synes skikkelig synd på de som ikke klarer å glede seg på andre sine vegne. Jeg har tenkt mye på det i det siste, og jeg bare… Jeg kan liksom ikke fatte og begripe at noen svarer med bitterhet, å ikke svare i det hele tatt eller ikke å vie en kul prestasjon fra en venn, at noen har kommet inn på drømmestudiet eller gjort noe annet fett. For eksempel. Jeg bare… At du får til noe kult betyr ikke at ikke jeg kan få til noe kult, eller kanskje til og med det samme. Jeg bare tror at man kommer lengst med å heie på hverandre, klappe, veive med armene og gi en tommel opp fremfor å henge med geipen… 

✗ Rabattkoden MARTINEH20 gir 20 % rabatt på ALLE ordinære varer hos BikBok ut juli, bare så du veit det! Og om du lurer på om det er noe spess du burde kikke på, så kan jeg bare nevne at DENNE strikkegenseren er råfin. Så fin at den snart er utsolgt… Jeg rakk ikke å klikke hjem størrelsen min, men er du heldig finnes enda din! Jeg synes også at DENNE jeansen er grisefet (lol, autokorrekt ville ha det til grisefest!) og DENNE buksa er vel en drøm? Jeg veit den ligger i pysjkategorien, men drit i det! Den er maaaagisk og så innmari kul på! 

✗ Bensinprisene a? Gurimalla. Jeg trodde jeg så syner da jeg skulle fylle på bilen min her om dagen. Nå har jeg hybridbil og prøver å dure mest mulig rundt på strøm, men allikevel… Det er jo søren ikke mange år siden prisen var nede på 8,-? Hvert fall 10,-. 

✗ Om du har lyst på den fineste gløden i verden etter den som kommer naturlig, så anbefaler jeg DISSE 💛 Åh, så fine de er! Både å bruke med sminke, men også uten… 

✗ Tenk på hvor mye tid mange av oss bruker i løpet av livet til å prøve og være noe vi ikke er. På å passe inn. På å gjøre andre til lags. På å være perfekte. Tenk om vi hadde brukt all den tiden på å være den beste utgaven av oss selv i stedet. Det hadde vært fett det! 

✗ Jeg pleier ikke akkurat å tenke så veldig høyt rundt dette med barn og sånt på verken bloggen eller rundt om kring, men… Jeg har egentlig lenge følt meg klar. Litt sånn… Herregud, hvorfor ikke? Jeg har aldri følt at nå er det dags, men jeg har lenge følt at snart er det, det. Nå derimot, og de siste månedene så har jeg kjent litt på at det ikke er det allikevel. Klar er jeg og vi nok. Men… Jeg vil gjøre meg litt til. Bare meg liksom. Leve, oppleve og etablere. Alle sier at det ikke er noe hastverk, og det er det overhode ikke, men det handler ikke om det. Det handler bare om at jeg har blitt mer sulten på livet enn noen gang, og at jeg føler at jeg både fortjener og kan leve livet som lykkelig med bare meg, og han da selvfølgelig. Jeg tror nemlig at jeg aldri har vært mer lykkelig og trygg i meg selv enn nå, og det har gjort meg mer sulten på livet enn noen gang… 

✗ Om du aldri har testet en vibrator eller bare vil ha en enkel en som duger til alt, så synes jeg du skal kikke på DENNE. Noe sier meg at du ikke vil angre, hehe! 

✗ Om jeg noen gang, under noen omstendigheter, ser mine fremtidige kids skriver drit til noen på internett… Altså… Det. Skal. Ikke. Skje. Jeg blir helt svett i luggen av all dritten både unge jenter og gutter får lira fra seg på for eksempel TikTok jeg. Hva skjer a? 

✗ Skal du gjøre noe sykt koselig for noen en dag så kan du klikke HER og bestille melkehjerter med eget tilpasset navn på. En genial gave, som verken koster eller krever mye, men som er skikkelig koselig å få 💕

Jeg håper du har det bra!! Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *