Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Min favorittlipgloss kan du klikke hjem HER –

GOD TIRSDAG, som føles ut som mandag ❤️❤️❤️ 

✗ Jeg håper du hadde en fin 17.mai-feiring i går, uansett hva du gjorde eller ikke gjorde! Ja, og at du ikke regnet bort der regnet hølja ned, hehe. Jeg så at det var flere steder som fikk et skikkelig 17-mai-vær i gave, og det kan jeg si at vi ikke gjorde her, haha! Jeg så at Stockholm hadde sommervær i forrige uke, og jeg håper at det har tenkt til å dukke opp her snart også… 

✗ Er det bare jeg som av og til må google helt enkle, basic ord på spesielt engelsk, bare for å dobbeltsjekke at det jeg skriver faktisk  er rett? Ja, nå kan det jo hende at du ikke skriver så mye engelsk eller at du er et råskinn i engelsk da, hehe…

✗ Jeg har tenkt litt på det med å ikke følge gamle bekjente, venner man har nå eller å slutte mennesker man har fulgt på sosiale medier. Det var en av dere som lurte på om hun overreagerte siden hun synes det var så kjipt når en tidligere god venninne sluttet å følge henne på Instagram her om dagen, og jeg har tenkt litt på det.

Jeg tror det føles dritsurt fordi det føles ut som at man ikke er bra nok og at personen kanskje ikke liker en. Kanskje man til og med begynner å tenke kjipe tanker om den personen, for å forsvare det ovenfor seg selv – Og at en selv ikke er problemet. Men… Hva om ingen av dere er problemet? Når jeg reagerer på sånne ting (som er ganske lite, men gjerne føles litt større) og andre liknende ting, så prøver jeg å tenke på at de færreste gjør ting for å være kjipe. Kanskje hun ville ha blanke ark? Kanskje hun har gått videre? Kanskje hun rett og slett ikke har et behov for å se hva du holder på med lenger? Kanskje du ikke gjør at hen føler seg noe bra, fordi en selv ikke er på et godt sted? Eller at hun ikke inspireres av innholdet du legger ut, om du i det hele tatt legger ut noe? Det kan jo føles kjiper’n, men er det dårlig gjort? Jeg prøver å minne meg selv om at de færreste er kjipe folk, som gjør ting for å få andre til å føle seg kjipe eller være kjipe selv. Jeg har tatt kjipe avgjørelser selv også, basert på hva som er best for meg og som garantert har vært kjipern for noen andre.

Jeg tror at folk stort sett har nok med seg selv og at folk forsøker å ha det best mulig, og gjøre det som funker best for dem. Det handler om DEM, ikke om deg. Og, om noen slutter å følge deg fordi hen synes du er teit, eller om noen ikke gidder å finne på noe fordi hen synes du er teit, javel, da er jo det greit. Om hen slutter å følge deg fordi hen ikke behøver å følge med på deg lenger, javel. Vi må få gå videre her i livet, og det handler jo ikke om at hen ikke liker deg eller ønsker deg alt godt! Vi trenger jo ikke alltid å tenke det verste om folk, eller hva? Så ja… Jeg tror folk prøver sitt beste, og jeg prøver å minne meg selv på det når folk gjør ting jeg synes er leit eller kjipt. Hva tenker du?🤍

✗ De fineste glassene jeg har i skapet finner du HER, og du får seks stykker til 300,-. De er så finefinefine! 

✗ Har du tenkt på at man veldig ofte kan skjønne hvem som ryker ut av realityserier på TV, en uke i forveien? Veldig ofte er det den spesifikke deltakeren som pryder forsidene, som det publiseres portrettintervjuer av og som det fokuseres mest på… I Kompani Lauritzen har det vært ellevilt i år 😅

✗ Jeg lovte at jeg skulle gi en tilbakemelding når jeg hadde testet DENNE til å fjerne ansiktshår, og jeg er faktisk veldig fornøyd! Den er veldig enkel å bruke, skånsom med huden og effektiv. Jeg har heller ikke merket noen ting til at jeg har fått mer får i ansiktet!  

✗ Jeg har alltid vært blond, men etterveksten min har bare blitt mørkere og mørkere. Jeg tror ikke jeg hadde trivdes som brunette, men en gang i året så får jeg et innfall med at jeg kanskje skal bli litt mørkere? Nå har jeg et slikt innfall. Jeg mener ikke brunette, men bare litt mørkere enn helt blond… Kun for å slippe den grusomme etterveksten liksom. Forhåpentligvis så hadde jeg kledd det ettersom jeg med årene har blitt mørkere naturlig? Jeg veit ikke om jeg våger… Litt mørkere hadde vel ikke gjort noe? Eller? 

✗ OOOOKEI! EN GLADNYHET: Livets beste mascara er inne på lager igjen. Klikk HER for å sikre deg den før den er utsolgt like fort som jeg rekker å blunke med de lange, fyldige og fine vippene den gir meg, hehe! 

✗ Snart kan jeg dele hva jeg har jobbet med i over et år… Jeg er så spent! 

✗ Husk at kroppen din både trenger og fortjener å spise dag også, selv om du kanskje har kost deg litt ekstra i helgen.❤️

Klem fra meg,

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *