Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOOOOD TIRSDAG 💛

✗ Å, så hyggelig det er å oppdatere her inne igjen! Livet kom i mellom, men nå er jeg back on track. Vi har SÅ masse å prate om, og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne… Det blir nok en del interiørsnakk her inne fremover, for jeg har masse jeg vil dele og jeg trenger masse innspill fra dere! Det er forøvrig helt fantastisk å endelig være hjemme, i vårt eget hjem, men det kan vi snakke mer om seinere.

✗ På fredag fyller C 24 år. Hva skjedde, liksom? Da jeg traff han, så var han 17 år, hehe!

✗ I går fikk jeg endelig treffe tantebarnet mitt, etter åtte uker med FaceTime, tårer og lengsel. Tenk å være så glad i en man aldri har truffet før? Altså… Det er SÅ stas at jeg knapt veit hvilket ben jeg skal stå på. Dere kan herved kalle med supertante. 😂

HER finner du verdens beste blåsjampoo til dere som lurer på hvordan jeg får den blonde fargen jeg har. Ikke ha den i for lenge bare. Prøv deg frem og ikke bruk den for ofte! Den gjør UNDERVERKER.

✗ Jeg var på matbutikken og ukeshandlet for første gang på ni måneder her hjemme i dag, og jeg hadde glemt hvor stor forskjell det er på pris. Alt er liksom hakket dyrere!

✗ Aprops butikker! Nå som vi holder på å innrede her hjemme, så kjenner jeg at jeg lengter til butikkene åpner igjen. Det er liksom ikke det samme å “kikke” på nett, som i butikk. Håper, håper, håper det ikke er lenge til – Og at verden snart blir litt friskere.❤️

✗ Om du behøver ny sneakers til våren, så er DETTE mine absolutte favoritter. Det har dere helt sikkert fått med dere, men en god ting kan ikke sies for ofte, eller hva man sier… HAHA!

✗ I dag har jeg levert inn et prosjekt jeg har jobbet med lenge. Jeg er SÅ spent på å dele det med dere…

✗ Jeg veit ikke om du er en som digger å gå på tur, men om du er det og synes det er like vanskelig å finne turbukser som passer og som ikke koster skjoooorta: Sjekk ut DENNE. Jeg synes den er skikkelig fin og den koster halvparten av omtrent alle andre.

✗ Nå skal jeg klappe igjen macen og vaske over badet. Eller, badene. Brått hadde vi ikke bare et, men to bad å vaske😂

Jeg håper tirsdagen din har vært like fin som deg, og at det gikk greit å komme i gang igjen etter påsken. Klem fra meg!

5 kommentarer

5 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Jeg reiser tilbake til Drammen igjen på onsdag, og håper butikkene åpner snart igjen ja! Har knapt vært i en butikk på en mnd, og jeg savner treningssentrene. Trenger å ha noe å gå til! Får virkelig håpe at staten åpner opp snart. Det trenger landet vårt ❤️

  2. Velkommen hjem igjen 🥰
    Dagen er liksom ikke den samme uten å vite at du er på “plass”.
    Håper at Hockey sesongen kommer i rute her hjemme igjen snart og at C finner det rette laget for han hvis dere blir hjemme en stund 🏒🥅.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *