Testforvirring og mandag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HEI, 

Kanskje mandag får bli årets bloggdag? Det føles liksom litt fint å kunne sette meg ned, hamre løs på tastaturet, prate om hva som har skjedd, hva som skal skje og alt mellom himmel og jord, hvert fall innimellom. Det lille ekstra liksom 💕 Snøkaoset som var hjemme i forrige uke, har funnet veien til Helsinki. Utenfor vinduet snør det derfor både til øst og vest, og jeg kan høre brøytebilene jobbe på spreng. Jeg skal egentlig en tur ned til byen for å fikse noe greier til et samarbeid idag, men på vei ut fra treningssenteret så jeg hvor hardt det var å være trikk i dag – Så det er mulig det må utsettes til i morgen.

Jeg sitter i treningstøyet og skriver, mens jeg slurper i meg en smoothie og en te jeg prøver å lære meg og like. Jeg kjøpte meg den billigste blenderen jeg kunne finne i forrige uke, fordi savnet etter min daglige smoothie tok overhånd. Det er liksom noe med det at det er kjedelig (og waste) å kjøpe masse greier i den bosituasjonen vi er i, samtidig som vi skal leve best mulig og ha det ålreit. Med andre ord: Det har blitt noen blendere de siste åra, haha.

Denne uka står det mest jobb på tapeten. C skal bort et par dager, vi skal ha middag med et par på laget her i morgen, og ja… Litt sånn, og mest jobb. Men det er så mye spennende om dagen, og det er egentlig grunnen til at jeg ikke tok med tid til å dusje før jeg satt meg ned heller. Jeg bobler over av engasjement og motivasjon (endelig!!!!) og vil aller helst gjøre alt på en gang. Det er spesielt to ting jeg jobber litt ekstra med om dagen, og det ene kan jeg dele hva er allerede i slutten av februar… Det blir skikkelig gøy – Kult, spennende og fint.

Jeg satt jo nesten cola zeroen i halsen her i går kveld, fordi Julie og Camilla ringte og lurte på om jeg med et uhell hadde klart å legge ut et bilde av en positiv graviditetstest, eller om det var meningen. Jeg ble nesten usikker på meg selv der et øyeblikk, selv om jeg visste at jeg hadde lagt ut et bilde av en halvveis positiv eggløsningstest. Så det var bare det, men jeg måtte dobbeltsjekke sjæl, haha! Jeg sluttet jo på prevensjon for mange uker siden nå, men har enda ikke fått eggløsning. Jeg er ganske chill på det fortsatt, for jeg prøver å gi kroppen min litt slækk til å komme i vater etter mange år med prevensjon. En ting er hvert fall sikkert: Jeg føler meg som et annet menneske uten.

Anways! Er det noe annet spess som har skjedd? Vi har reservert en leilighet jeg drømmer om å investere i, besøket vårt har reist og jeg har fått JA til å ha et møte angående en drøm. Jeg har jobbet knallhard med å ikke være så hard mot meg sjæl den siste uka, jeg har kjøpt drømmelampa mi (HER) og kjære vene! Vi har begynt å planlegge bryllup. Neimen altså… Det er så mye, og så gøy og så forbanna dyrt! Jeg skulle ønske at budsjett ikke var noen hindring, men det gjelder vel de fleste kanskje. Det er så mye å tenke på, finne ut av, booke og planlegge. Jeg har sagt det før, og kommer garantert til å si det igjen, men tips mottas med takk! Foreløpig så koser jeg meg gløgg ihjel med å planlegge, og jeg håper det fortsetter sånn…

Jeg har forresten vært forelsket i DENNE kjolen en stund, så det er fare for at jeg må ha den i forbindelse med bryllupet på en eller annen måte…

Nå skal jeg hoppe inn i et møte, før dusjen blir neste stopp. Jeg skal produsere intro til månedens podkastepisoder etter det, og om ikke du hørte torsdagens episode med Malene Pedersen – Så anbefales den på det STERKESTE. Den er sterk og viktig.❤️

Jeg håper du har en fin dag, at du har hatt en fin start på uka og at du gjør noe bra for deg selv idag. Husk å drikke nok vann og stikke huet ut i frisk luft.

Stor klem fra meg,

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Testforvirring og mandag

  1. Hei fine du ❤️
    Et hot tips ang brudebukett:
    Finn de blomstene du liker, og la butikken sette de sammen til en fin bukett! SLIK sparer du maaaange 1000 på 🤩🤩 Gjorde det selv. Kjøpte masse blomster og satt opp til bukett, resten brukte jeg som bordpynt. Bestilte aldri den berømte brudebuketten. Blomstene til hele bryllupet kosta meg under 2000kr 🤩🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *