Takk Inger

Categories Podkast 🎧

I dag skal jeg treffe en helt fantastisk dame. Hun heter Inger, er 37 år gammel og jeg skal være helt ærlig å si at jeg synes det er vanskelig å fortelle deg hva du nå skal få høre og i kort trekt forklare historien til Inger. Inger er sosionom og hun har uhelbredelig kreft. I 2012 ble diagnostisert med brystkreft, to uker unna termin. Da var svulsten allerede 8 x 10 centimeter stor. Legen ga henne bare 50 prosent sjanse for å bli frisk. Og det er bare starten på historien. Det er egentlig en historie man ikke kan tro at er sann. Men det er den. 

Og man sier ofte det at man ikke får noen oppgaver eller utfordringer i livet som man ikke er sterkt nok til å takle, og det kan sikkert diskuteres, men med Inger så er jeg helt sikker. For jeg tror kanskje aldri jeg har truffet en dame som er mer glad i livet, som har inspirert meg til å ta fatt på det og sette pris på det som Inger. For dette kunne vært en dyster og vond historie, og selv om mye av den både er dystert og vondt, så er den aller mest fin, inspirerende og sterk. På en god måte. 

Inger har påmint meg om at livet er og kan være så innmari fint.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *