Status med John Arne Riise

Categories Podkast 🎧

Hallooo, 

Det er torsdag, og torsdag betyr ny episode av podkasten min Sykt Ærlig Med Martine 💛 Månedens tema er toppidrett, og i dagens episode slår jeg på tråden til John Arne Riise. Jeg lurer på hvordan han har det om dagen, hvordan han trives i trenerjobben, hva den innebærer og hvordan det går på privaten. Jeg har mange spørsmål, både til hans nye arbeidstittel og til karrieren. Er han ensom nå, hvordan er det når barna bor så langt unna, kunne han tenke seg å gå inn i et nytt forhold og hva er det som driver han? Og… Hvordan velger egentlig en trener? Åh, spørsmålene er mange og John Arne svarer… På alt! 

Om du vil høre mer av Riise i podkasten min, så anbefaler jeg å lytte til episode 59. og episode 60. også. 

Du finner alt av podkasten min, blant annet dagens rykende ferske telefonsamtale overalt hvor du finner gratis podkast. Som for eksempel i podkastappen eller på Spotify. God lytting! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *