Om å skifte kjønn og om kjønnsoperasjon

Categories Podkast 🎧

Månedens tema er kvinnehelse og jeg sliter litt med å vite hvordan jeg skal introdusere dagens episode. Det å skulle introdusere dagens gjest er temmelig enkelt, men jeg vet ikke hvor denne samtalen vil ta veien, hvilken historie jeg egentlig vil møte og om jeg i det hele tatt tør å stille alle de spørsmålene jeg lurer på. For jeg lurer på mye, og på mange måter er jeg nesten flau uvitende om tematikken. Dagens gjest er Eléah og tema er kjønnsoperasjon, og det å skifte kjønn. Jeg er veldig spent, og jeg gleder meg til å treffe denne dama. Hun er tøffere enn toget, dønn ærlig og rett frem, og det passer jo fint i dagens episode når hun skal fortelle om hvordan en kjønnsoperasjon fungerer i praksis, om det vi ikke vet og om hvordan hun har blitt den rå dama hun er idag. 

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *