Nytt til høstgarderoben

Categories I klesskapet mitt 👗, Inspirasjon

Reklame | Ellos

🍁🍂🌾

Jeg begynner å merke at høsten sniker seg mer og mer innpå, og selv om jeg ikke ville takket nei til enda flere lange og varme sommerkvelder, så er det helt fint at høsten er på vei. Det er tross alt ganske fint å kunne tenne stearinlys inne igjen, å kunne bytte ut slippersene med tøfler, finne frem de gode og deilige strikkagensrene og ikke minst se på serier igjen, uten å ha dårlig samvittighet for at det fortsatt er lyst, haha!

Noe av det desidert beste med høsten er at jeg elsker å kle meg etter den. Det er desidert favorittårstiden min og klesskapet mitt bærer preg av det, selv om jeg faktisk (endelig) har blitt litt flinkere til å bruke farger!

Jeg tenkte at jeg skulle dele noen av plaggene jeg har lagt i handlekurven min hos Ellos for høsten, og kanskje du liker noe av det du også:

– Jeg elsker, elsker, elsker buksa! Du finner toppen HER og buksa HER

– Blusen HER (den er laget av fornybart materiale✅- Buksen HER

– Bluse HER – Bukse HER

Og det beste? ALT passer med alt! Jeg digger Ellos og noe av det jeg liker aller best er at de aller fleste plaggene deres finnes i alt fra str. 34 til 52. Erfaringsmessig så er størrelsene sånn de skal være og kvaliteten er god. Ja, og om man skulle være misfornøyd så har de 30 dagers returrett!

Hvis du har lyst på noe fra Ellos, så kan du bruke koden 405408 når du handler. Da får du 30 % på den dyreste varen på siden (gjelder ikke møbler) på ordinære varer. Koden er gyldig helt frem til 31.8.

Klikk HER for å komme til www.ellos.no🛍️

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *