Noen favoritter!

Categories TIPS!

Verdens diggeste undertøy! BH-en finner du HER, trusa finner du HER. Trusa sitter altså SÅ fint!

Badedrakten finner du HER. Den finnes fra størrelse 34-44. Jeg har bestilt størrelse 42 selv!

Overdel HER – Underdel HER: Du kan bare trykke på en av delene, så får du opp begge.

Denne jeansen finner du HER fra str. XS-3XL.

Favorittjeansen min finner du HER! Anbefaler å gå opp en størrelse.

JEG ELSKER DISSE SNEAKERSENE! Jeg er faktisk på mitt tredje par, hehe. Du finner de HER til 349,-.

 

Dette settet er en gave til intimbarbering! Om du sliter med nupper eller annet tullball etter barbering, så anbefaler jeg dette på det sterkeste. Du finner det HER!

Trykk HER for å klikke hjem produktet som gir meg livets glød i fjeset! Jeg har brukt disse i flere år, og jeg elsker de. Jeg bruker de alene, ved å blande de inn i foundationen eller ved å legge det direkte på fjeset når jeg sminker meg. De er SÅ bra!

Om ikke du har testet womanizer, så anbefaler jeg deg å klikke HER, få den hjem og NYT. Det er livets gave til klitoris, hehe. Men helt på ekte! Om du synes det er vanskelig å få orgasme eller bare vil teste noe digg, så er denne tingen!

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *