Nerver i spenn…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god mandag 💕

Jeg dumpet nettopp ned på den midlertidige stolen på kontoret, fordi stolene jeg egentlig vil ha her er utsolgt. Det er på tide med en oppdatering på livet, og på hva som skjer. I dag har jeg gjestet podkasten til Iselin, og det var skikkelig hyggelig. Etter det dro jeg for å spille inn en episode av min egen podkast, og har grein hele veien hit. Det har aldri skjedd før. Uansett hvor vond og brutal tematikken har vært. Det bare… Ble så nært og personlig. Så jævlig vondt. Jeg kan ikke si når den kommer enda, for akkurat denne episoden må komme når gjesten ønsker det. 

På vei hit stoppet jeg innom butikken for å hamstre godis, med C på FaceTime. For er det noe USA ikke kan, så er det godis, haha! Bubs og sjokkis, all the way. Naboen, en annen spiller elsker norsk sjokkis, så det har jeg også hamstret. 

Det er en litt rar dag i dag, for “vinduet” der borte stenger idag, og de nærmeste venninnen mine og de man har knyttet seg mest til kan forsvinne på et sekund. Det skjer nok ikke med oss, men om alle mine er der når jeg kommer tilbake på onsdag veit jeg ikke før om 1.5 time… Så forbanna nervepirrende. Jeg fikk nettopp snap av en venninne i et annet lag som fikk tradet bort en god venninne nå nettopp, og det er så rart hele opplegget… For lagene er det jo et spill, men for oss så er det jo litt mer. Men vi får se, det er ingenting vi råder over – Dessverre 😂 Da hadde det vært andre boller si. 

Jeg reiser hvert fall tilbake på onsdag, etter seks uker her hjemme. Det har vært noen ekstremt intense uker, og jeg føler til tider at jeg har holdt pusten.  Det skal derfor bli ekstra deilig å komme tilbake dit, å spise smoothiebowl på stranda med sola i fleisen. Og pilates! Ah, som jeg savner å trene pilates. Å trene i det hele tatt. Det har jeg bare kunne drite i de siste ukene, både på grunn av tiden, men også på grunn av at nesa ble fikset opp i og den forbanna visdomstanna ble operert ut. 

I morgen reiser jeg til Bergen for en jobb, så turen blir litt ekstra lang med oppstart i Bergen, videre til Oslo, så til København også Los Angeles. Når eksakt jeg kommer hjem vet jeg ikke helt enda, det avhenger litt av C, hva som skjer for han sin del og prosjektene mine hjemme. Jeg slipper noe skikkelig kult som jeg er helt sprekkeferdig på å dele når jeg kommer hjem (GLED DERE!!!!!) og forhåpentligvis har jeg fått med meg en stjerne eller to til på teamet mitt… Jeg er helt overveldet over hvor mange fantastiske mennesker det er som har søkt, og jeg håper at jeg en dag kan ansette mange, mange fler. Jeg er nesten blåst av stolen over hvor mange unge, dyktige, kule og flinke folk det er. For et luksusproblem! Jeg og vi jobber med saken, og det er mange gode søknader som blir liggende på pulten etter at noen blir ansatt for å si det sånn – For der, der er det mange stjerner der. 

Så ja, det er status. En dag full av følelser og viktige påminnelser, som dere snart skal få lytte til. Nå skal jeg jobbe fra meg her, ha et møte kl. 19, også skal jeg hjem og pakke ferdig. Brått skulle livet ned i to kofferter igjen, fyllt med noen bursdagsgaver til mannen i mitt liv fra familien og godis. Jæskla mye godis… HAHA!

Forresten…

Hvor hardt elsker vi ikke detta a? AAAH, for et fett sett. Rett på ønskelista si. Du finner genseren HER og tightsen HER.  

Og disse skoene? Nei altså, vårinspirasjonen er et faktum. 

Jeg håper dagen din har bydd på solskinn og en god følelse. Her har du i alle fall en stor klem, i tilfelle du behøver en 💕

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *