I dag må vi lytte

Categories Podkast 🎧
Processed with VSCO with c1 preset

I dag må vi lytte… 

Jeg vet ikke om du husker Kine? Kine var gjest i episode 105 og 106 av Sykt Ærlig med Martine. Jeg anbefaler at du lytter til de to episodene før du lytter til dagens podcastepisode, om ikke du allerede har gjort det. Da skjønner du mye bedre hva vi snakker om, også hvorfor jeg blir så opprørt som det jeg gjør. For det er vanskelig å holde seg profesjonell i dagens episode. For i dag så snakker jeg med Kine som en venn, ikke som en programleder. Jeg vet at Kine tar en enrom risiko hver gang hun snakker om dette, allikevel så gjør hun det. På vegne av oss. På vegne av alle det gjelder. Som det kan ramme. 

Kine forteller meg, og oss at hvis noe skjer med henne, så vil hun at vi skal sannheten – Sånn i tilfelle. Og da må vi lytte. 

Om du behøver noen å snakke med kan du alltid, når som helst ringe VO-linjen på 116 006. Det er en hjelpelinje for deg som opplever vold eller overgrep i nære relasjoner. VO-linjen har også en chat. Her kan du skrive inn til oss helt anonymt og lydløst. Chatten er åpen mandag til fredag 09.00-20.00.

Stor, stor klem fra meg,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *