Nei, altså dette er så gøy!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Sinful

Passende tittel eller hva? HAHA! Det er nemlig akkurat det jeg tenker. På det råflotte bilder over her så ser du nemlig… Sinful sin nye ambassadør! Dra meg baklengs inn i fuglekassa. Fy, søren så gøy det er! I hele år skal jeg dele tips til nyheter, de diggeste favorittene og… Snart skal jeg også dele en hemmelighet med dere. Å, så gøy det er ❤️

Sinful har Skandinavias største utvalg av sexleketøy, og som en litta fredagstreat fra meg (og Sinful) så kan jeg meddele at du får 20 % rabatt på HELE nettbutikken de neste 48 timene. Det er så ellevilt det, for det betyr at du får 20 % på ting man bare kan drømme om… Som womanizer for eksempel! Koden er Martine20 og gjelder på everything Sinful har å by på, og det ekke lite skal jeg si deg. Det kan jo hende at du nå veit akkurat hva du nå skal unne deg i inngangen til hælja her, men om du tilfeldigvis trenger litt tips og inspirasjon, så tenkte jeg at jeg skulle bjuda på med ti tips her. Det er nemlig enkelte ting som tilfører magi til hverdan og som bare må testes. Og nå på 20 % rabatt i tillegg… Nei, hold deg fast baby! 

💕 Womanizeren troner førsteplassen hos meg. La meg si det sånn, womanizeren revolusjonerte livet mitt. Punktum! Nå sa jeg det. Den finnes i flere varianter, og om du vil slå på stortromma du også, så anbefaler jeg premium utgaven HER. Ønsker du en litt rimeligere variant så gir DENNE også stjerner i øya. 

💛 Amaysin har masse gøyalt, rimelig og BRA. Som for eksempel DENNE festligheten. Tilleggsinfo: Den er vanntett!

💜 DENNE er også fra Amaysin. For 359,- får du 10 vibrasjonsmønstre. Og det er FØR du har lagt inn koden Martine20. 

💚 DENNE ser du sikkert at gjør susen, og… Det gjør den. Den er faktisk Sinful sin bestselger – Med god grunn. 

🧡 Har du hørt om Satisfyer? Et bedre spørsmål er vel kanskje om du har testet satisfyer. Den kler nemlig navnet sitt svært godt. Den finnes i forskjellige varianter, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å sjekke de ut HER… Om jeg skulle valgt én, så måtte det nok blitt DENNE… 

Fjor, nå ble jeg helt svett på ryggen jeg. Og du har antakeligvis sluttet å lese, og forvillet deg inn i Sinful sin verden av festligheter – Og det skjønner jeg godt, det er tross alt litt å velge mellom. Husk at uansett hva du går for da, så får du 20 % rabatt på ABSOLUTT ALT de neste 48 timene… 

Klem fra mooooa,

3 kommentarer

3 thoughts on “Nei, altså dette er så gøy!

  1. Hei!

    Prøver å finne blogginnlegget der du fortalte at du hadde anmeldt en voldtekt på en person du fant på en tur til Hellas. Kan ikke finne det innlegget. Er det fjernet fordi det var en løgn? Det er veldig drøyt isåfall!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *