Når til og med kjæresten blir glad…

Categories Inspirasjon, TIPS!

Reklame | Loco

I dag hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle ta fatt på ‘dette trenger jeg lista’. Den som har ligget på kjøkkenbordet i over en måned og blitt fylt opp av nye punkter. Ny foundation, ny hårbørste, shampoo og balsam, solkrem. Ja, for å nevne noe. Etter 17.mai tok også krølltanga mi kvelden. Hurra!

Jeg digger å stelle meg, være fresh og fin, men ærlig talt: Det er kjipt å bruke haugevis av penger på det og det er faktisk ganske kjipt når absolutt alt er tomt. Og det kommer fra hun som vanligvis har ti forskjellige fuktighetskremer.

Jeg hadde hvert fall bestemt meg for at i dag var dagen jeg skulle få det unnagjort. Jeg smisket til opp med, med meg C og fristet med is. Akkurat som med en unge. Det funker (nesten) alltid!

Jeg brukte argumentet jeg vet han ikke kan si noe i mot for å få han til og bli med. Nemlig ‘jeg stiller så mye opp for deg, så av og til må du faktisk bli med på noe du syntes er litt kjipt også’.

1. Han hater shopping.

2. Det er jo fryktelig kjedelig for meg å traske rundt på senteret i timesvis alene. Ikke sant?😂

Etter å ha hentet en pakke på Sandvika Storsenter tittet jeg innom Loco (som forøvrig er nyåpnet og DØDSFRESH) og gikk rett inn i himmelen. Reaksjonen min var cirka sånn som dette:

Hele handlelappen på et sted?!

Og foundationen min til nesten halv pris?!

Jeg hørte bare han bak meg mumle noe som ‘dette kommer til å ta tid ja’, etterfulgt av et gedigent sukk.

Ikke spør meg hva han holdt på med her. 

Men helt ærlig… Se her da! Er det rart jeg ble i ekstase eller?!👇🏼

Check, check, check, check, check! 

Jeg fikk etter hvert lurt han med meg inn, og om det bare var jeg som gikk berserk? Neida. Plutselig skulle han ha deo, ny barberhøvel, hårspray (?!) og solkrem. Ikke vet jeg hva som skjedde. Han begynte til og med å bable om skyllemiddel. Akkurat som at han noen gang har engasjert seg i det tidligere, haha!

Men, det beste av alt var at etter en tur innom der, så fikk vi alt vi hadde på handlelista – Og is var neste og siste punkt på lista.

Loco serverte meg altså ikke bare hele handlelappen på et sted, til en sykt fin pris, men også en glad samboer. Det er jaggu ikke dårlig, si!

Så i stedet for å traske i timesvis rundt på senteret, var vi innom et sted, jeg fikk alt jeg behøvde og jeg trodde at vi skulle ha is – Men toppidrettsutøveren skulle ha smoothie i stedet:

Uansett. Jag anbefaler deg å ta turen innom Loco, enten i en av de 23 fysiske butikkene rundt om i landet eller på nett HER.

Ja, hvert fall om du er keen på å få alt på et sted, fine priser og en glad samboer.

Vi snakkes! Jeg skal se litt på den nye highlighteren min nå💄

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *