Gooood søndag! Jeg kjenner at jeg fint hadde klart en lang morgen i sengen i dag, men jeg har en futsalkamp, så den lange og deilig stunden i senga kan jeg se langt etter. Jeg er hjemme hos mamma og pappa. Jeg sov her fra i går og i dag, etter litt futsal, er det duket for bursdagsfeiring av papsen. Det betyr familie, kaker, god mat og hygge som tja, antakeligvis er det beste jeg vet.

Ukens spørsmål og svar er her, så hold deg fast (eller ikke) og kos deg, eller noe, haha:

Hvordan har du det?

Jeg har det bra! Januar var ganske knallhard, men nå har jeg det veldig fint. Det har vært mange inntrykk, oppturer og mye greier den siste uken, så jeg føler at jeg nesten er litt i konstant sjokk, men jeg føler meg skikkelig heldig og privilegert.

Stemmer det at du har vært på TV-innspilling i utlandet i januar?

Det er visst noen som har sett at jeg er så brun og som spekulerte i om jeg har vært på innspilling til både Paradise Hotel og Ex On The Beach, men sannheten er at jeg tok spraytan på fredag – Haha. Jeg trengte rett og slett å føle meg litt fresh, og det gjør jeg.

Hvor gammel er lillesøsteren din?

Hun er født i 2003 og fyller 16 år i år!

Kan du fortelle litt om hva som skjer i 2019 jobbmessig?

Jeg er nødt til å være hun kjipe bloggeren som sier nei, for sannheten er at absolutt alt er hemmelig. 2019 ligger an til å bli HELT rått og jeg gleder meg stort, og jeg ser frem til å kunne dele alt med dere når jeg kan!

Hva gjør du for å ha så fin hud?

TAKK! Jeg er skikkelig heldig med huden min og jeg har overhode ingen hemmelighet for at den ser ut som den gjør. Jeg er alltid flink til å fjerne sminka mi før jeg legger meg, jeg renser huden når jeg gidder, vasker fjeset hver dag og smører alltid meg en god ansiktskrem før jeg legger meg. Og plis ikke spør meg om hvilken, for jeg bytter oftere enn jeg bytter sokker. Haha! 

Hva likte du best av ungdomsskolen og videregående?

Jeg hadde valgt å gått om igjen på ungdomsskolen 10 av 10 ganger. Stortrivdes på ungdomsskolen!

Hvem er kjæresten din?

Hehehe, kjæreste. Snart folkens. Snart!

Hva gleder du deg til fremover?

Jeg gleder meg til våren kommer for fullt, til solen skinner, til å kunne løpe ute uten å gå på rattata og til å ta fatt på nye prosjekter.

Er ikke bloggen din lenger hos Side2?

Jo, det er den <3 Eller, hos Egmont som nå eier Side2!

Hvem er din favorittblogger?

Ida Wulff er jeg innom hver dag.

Hvordan tjener du egentlig penger?

Dette er det jaggu mange som lurer på, og det kan jeg jo for så vidt skjønne. Faktisk så syntes jeg at det er ganske vanskelig å forklare, men jeg prøver. Jeg tjener penger gjennom samarbeidspartnere, annonsører, betalte oppdrag og foredrag. Det er hovedsakelig det jeg tjener penger på. Noen tror at jeg får betalt for hvert blogginnlegg jeg skriver eller klikk, og hadde det enda vært så vel. Det er det altså ikke. I den bransjen jeg er i kan det skje at man ikke tjener en krone en måned, og at man tjener fire ganger så mye en annen måned! Men det beste er å ha en så fast og god inntekt som mulig.

Skrev du boka di helt selv?

Ja, det gjorde jeg og det er jeg veldig stolt av!

Hvorfor ble det egentlig slutt mellom deg og C (eksen min)?

Det kommer jeg faktisk med et innlegg om i ettermiddag/kveld.

Vi snakkes senere 💞

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå svarer jeg!

  1. Hei, Martine<3 Jeg ville bare si at du har en utrolig fin blogg:) Og jeg har lenge hatt lyst til å spørre deg noen spørsmål om blogg. Så hvis du kan kontakte meg på mailen som står så blir jeg glad:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *