Nå svarer jeg på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei og god søndag💛 Jeg ligger som vanlig i senga og drar meg når dette innlegget skrives. Ingen søndag uten si! På fredag kjørte jeg min første spørsmålsrunde noen gang på Instastory og det var SÅ fint. Masse engasjement, spørsmål og enda litt flere spørsmål. Ja, og jeg som var redd det ikke ville komme noen! Jeg fikk ikke svart på alt og jeg tenkte derfor å svare videre på spørsmålene her. Så, her kommer ukens spørsmål & svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint. Jeg gleder meg veldig til noen fri dager i påsken! Livet smiler på mange måter og jeg er veldig tilfreds, fornøyd og jeg har det bra. Litt sliten, men det skal man vel være rett før litt ferie vel? Jeg håper at dere har det fiiiint.

Har du noen tips til hvordan man kan bli komfortabel med høyden sin?

Jeg har brukt ganske lang tid på å akseptere at jeg er 1.80, og at det bare er sånn. Jeg har alltid vært hun høye og det plaget meg en del på kanskje spesielt ungdomsskolen. Jeg var nesten alltid høyere enn gutta og det var ikke alltid kult. Nå digger jeg høyden min og jeg tror det er fordi jeg rett og slett har jobbet med meg selv. Det er jo et faktum at jeg er høy og da kan jeg enten akseptere det, elle bruke masse tid på å være misfornøyd. Jeg er høy og jeg skal søren meg rocke det!

Hvorfor måtte du gi opp fotballen?

Jeg hadde nettopp gått fra Grei til Stabæk da jeg tråkket over første gang. Det var ikke noe alvorlig, så jeg fortsatte å trene/spille som normalt samtidig som jeg teipet og spiste smertestillende (ja, det var skikkelig teit). To uker senere røk jeg omtrent alt som var i ankelen og jeg måtte gi meg på flekken. I starten trodde de at jeg ville være tilbake etter noen måneder, men så viste det seg at omfanget var så stort at jeg skulle være glad om jeg noen gang kunne løpe ordentlig igjen. Tre år senere kunne jeg det og for et år siden prøvde jeg meg på fotballbanen igjen. Nå spiller jeg for Stabæk igjen, men det er bare fordi det er moro og det hadde jeg egentlig aldri trodd at jeg skulle klare – Så jeg setter stor pris på at jeg har den muligheten. Men det å måtte gi opp ønsket om å bli skikkelig god var dødstungt. Men, sånn ble det bare!

Hva skal du i påskeferien?

Forhåpentligvis har C litt fri og da skal vi henge litt med familien hans og med familien min. Og på planen står det digg mat, bra filmer, kos, hvilepuls, turer i skogen også har jeg bestilt sol – Så det er prima. Hehe!

Betaler du for å se på kampene til C?

Nei, det gjør jeg ikke. Det hender jeg må kjøpe billett til bortekamper, men stort sett ikke!

Hva syntes du om Isabel Raad?

For en gangs skyld så tenkte jeg at jeg skulle svare på dette! Det er egentlig ingen spesiell grunn til at jeg ikke har svart tidligere, jeg syntes bare det er bedre å svare på generelle spørsmål, fremfor spørsmål som går på en spesifikk person. Men! Jeg har tidligere vært tydelig på at jeg syntes det er helt på trynet å fronte plastisk kirurgi på den måten Isabel har gjort, og det står jeg fortsatt for. Isabel og jeg er veldig forskjellige og jeg kjenner hun ikke, men de gangene jeg har snakket med henne har det vært hyggelig og hun skal søren meg ha for dedikasjonen hun har til den jobben hun har! Isabel er en av de menneskene som har vært med på å lære meg at man aldri skal dømme noen før man kjenner personen, om man er uenig eller.

Hva handler boka di egentlig om?

Dette er beskrivelsen av boka:

«Hvorfor har jeg brukt så mye tid på å ikke ha det bra? Så mye tid på å tro at jeg ikke er flink nok, bra nok, sterk nok og fin nok. Perfekt nok.» «Sykt normal» er boken om ungdomstiden for ungdommen og ungdomsforeldre. Boken om livet bak døra til jenterommet og de smilende profilbildene på sosiale medier. Og om å tørre å være den man er. Men mest av alt er det en stemme som betrygger og sier: «det kommer til å gå bra». Dette er boken alle ungdommer bør lese – og ikke minst deres foreldre – for å skjønne hva tenåringer går gjennom i en ny digital hverdag.

Er du en som rer opp senga hver dag eller ikke?

Haha, morsomt spørsmål! Jeg elsker å legge meg i en nyoppredd seng, så senga blir stort sett redd opp hver eneste dag.

Hvor bor du?

Jeg bor i Asker og jeg trives SÅ godt her.

Hva tjente du forrige måned?

Jeg skjønner at økonomi er dødsspennende, men jeg verken et ønske eller et behov for å snakke om hva jeg tjener. Jeg er skikkelig stolt av at jeg kan leve av det jeg driver med, men utover det så tenker jeg at hva jeg tjener kan værra min business si!

Sminker du deg hver dag?

Nei, aller helst ikke, hehe. Jeg liker å sminke meg og føle meg fresh, men jeg takker aldri nei til en dag som i dag der jeg kan la huden puste og gnikke meg i trynet så mye jeg vil🙋🏼

Nå skal jeg omsider vri meg ut av senga og komme meg på trening. Nå trenger jeg å svette litt, koble av litt og kjenne at skrotten funker som den skal💪🏼💦

NYT søndagen <3

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *