Tittei, og gooood søndag! Her er det klart for ukens spørsmål og svar. 🖤

Hvordan har du det?

Jeg har det helt greit. Alt er egentlig veldig bra, de siste ukene har bare vært veldig overveldende, hektiske og kaotiske, og jeg er litt sårbar om dagen. Jeg begynte jo å gråte på Instastory i går, helt ut av det blå, og det forklarer vel egentlig litt, heh. MEN! Det har ikke skjedd noe annet enn livet, og av og til så må man bare få tømt seg litt – Og jeg føler meg mye bedre i dag ❤️

Hva koster leiligheten dere har kjøpt?

Det er befaring på torsdag!!!!!!!!, så da tenkte jeg å svare på litt spørsmål om den!

Røyker eller snuser du?

Nei, det gjør jeg ikke!

Opplever du ofte sjalusi fra andre?

Hmm… Sjalusi kan jo være så mangt, men jeg tror jeg forstår hva du mener. Jeg veit ikke hva jeg skal kalle det, men jeg opplever ofte at folk kanskje ikke er så rause med å heie, gi high fives og gi tommel opp. Det skjer av og til at jeg blir litt skuffa og overraska over folk, men jeg prøver å tenke at det er en grunn til at det er sånn, og at jeg egentlig ikke er problemet. Om folk ikke unner andre å ha det bra eller få til kule ting, om folk snakker nedlatende om andre eller om folk er negativ eller ikke gidder å heie på andre, spesielt mennesker en er glad i, så tror jeg det ofte handler om hvordan man har det med seg selv. Nå er ikke jeg ekspert på dette altså, annet enn jeg har følt mye på akkurat dette oppgjennom. Jeg er heldig å ha verdens fineste følgere og noen få, nære og gode som betyr alt i hele verden, og det prøver jeg å huske på om noen skulle være litt kjipe eller kalde. Jeg har heldigvis lært MYE av det selv, og det er jo faktisk gratis å være ålreit. Ja, og jeg tror man kommer lengst med det. Man blir jo ikke akkurat penere av å si at noen andre ikke er så pene, man blir jo ikke akkurat mer vellykka av å si at noen andre ikke er det og man blir ikke akkurat tynnere, av å si at noen andre ikke er det. Det er plass til oss alle, og jeg skal hvert fall stå oppreist og gi applaus til de jeg møter på min vei – For jeg veit hvor mye det betyr å få det tilbake. Det gjør at man av og til blir litt skuffa, men da lærer man mye av det også.❤️

Kan du tipse om noen fine høstjakker?

OM jeg kan a! DENNE skinnjakka er altså så rå, jeg digger også DENNE og vil bruke den til… ALT, gjerne sammen med en hoodie eller kul strikk og DENNE svarte kåpa. Ja, DENNE er jo ganske ekstra, så den er nok ikke for alle, men den er veldig meg!

Hva er ditt favorittplagg fra GUTS?

Alle kommer fra hjertet, men det som kommer på torsdag betyr mest av alle. Det tror jeg kanskje det kommer til å gjøre for dere også❤️

Ønsker du deg barn?

Det kommer faktisk et innlegg som passer godt til dette spørsmålet i kveld🥰

Hvem heier du på i Skal Vi Danse?

Jeg har faktisk ikke sett en eneste episode i år, for det har skjedd noe omtrent hver eneste lørdag, så jeg veit ikke faktisk. Jeg følger jo med på sosiale medier og gjennom mamsen, men jeg veit faktisk ikke! Hvem heier du på?

Hva tenker du om influensere som annonserer for treningstøy uten å trene?

Haha, det er ikke noe jeg tenker noe som helst på. Jeg veit da søren om folk trener eller ei, og om folk går tur med hunden sin i flottanes treningstøy eller om de løper en mil er helt det samme for meg, hehe. Jeg går personlig rundt i like mye treningstøy når jeg ikke trener, som når jeg trener og digger det. Jeg går sjeldent rundt og tenker så mye på andre og hva de gjør, så lenge de er ålreite og ikke får andre til å føle seg dritt jeg.

Hva er din faste månedslønn på?

Jeg har faktisk ingen fast månedslønn, og inntekt varierer fra måned til måned!

Hva skjedde mellom deg og Grunde, dere var jo så gode venner?

Livet skjedde, det er null dramalama og jeg kommer alltid og ER veldig glad i han! Jeg traff han kjapt for et par uker siden, og ønsker Grunde alt godt, alltid❤️

Er du alltid så selvsikker?

Nei, langt ifra. Jeg er stort sett alltid ganske trygg i meg selv og veit hva jeg vil, men jeg er også både usikker og sårbar. Heldigvis har jeg kommet dit at jeg prøver å jobbe med de følelsene når de kommer fremfor å la de ta overhånd, og stort sett så er jeg både tøff og selvsikker, men det hender jeg glemmer hvordan jeg er det!

Hvor får jeg kjøpt kleskolleksjonen din?

Så hyggelig at du vil det! Det får du gjort HER.

Driver du ditt eget firma?

Ja, det gjør jeg og det er innmari stas!

Kan vi se statistikken din på Instagram?

Selvfølgelig:

Hva ville du tipset om til en som vil teste vibratior for første gang?

DENNE for eksempel, eller DENNE! Men følg med på storyen min på Insta nå i oktober, for der kommer det litt tips.

Det ble det for denne gang. Jeg håper du får en skikkelig fin søndag! Og du? Jeg minner bare om at det er kanelbollenes dag i dag…

Klem fra meg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *