Reklame | Coolstuff

Jeg er oppvokst med badekar og jeg har tilbragt timevis der. Det har for så vidt alle barbie-dukkene mine også. At ikke huden deres ble skrukkete er jo omtrent et under.

Da vi flyttet fra barndomshjemmet for en del år siden hadde vi barna bare et krav, nemlig at det også var badekar i det nye huset.

Da jeg var yngre kranglet jeg og søsknene mine så busta føyk om hvem som skulle få bade, siden varmtvannet ikke alltid holdt. Ja, for å være helt ærlig så hender det fortsatt.

Du skulle sett oss i jula da vi alle mente at vi fortjente det mest. Jepp. Noen ting vokser man aldri av seg. 

Det som er kjipt er at vi har blitt enda en som krever sin rett. Jeg har nemlig tidvis lurt på hvorfor i alle dager C har gnåla sånn om å få dra på besøk til mamma og pappa.

Det tok meg faktisk nesten fire år og skjønne at badekaret er grunnen (sorry mamma). Det er heller ikke få ganger at han har bada hjemme hos mamma og pappa og at noen har brast inn på badet fordi han har glemt å låse. Men ja, det er en annen historie. Vi har også prøvd å bade sammen en gang, men det var da vi var nyforelska. Da fikk vi på et magisk vis plass til to. Nå gidder vi ikke å prøve en gang.

Uansett!

Poenget er at han elsker å bade. Eller vi, og vi drømmer begge to om den dagen vi blir så voksne at eier vårt egne badekar.

Jeg tenkte da C var i VM at jeg skulle opprettholde statusen som drømmedama, og klikket med derfor inn på www.coolstuff.no etter et tips fra en venninne og bestilte meg en badebalje for voksne. Og hallo, nærmere badekar kommer man vel ikke?!👇🏼

Det er jo GENIALT for alle som er som oss, for alle som ikke har mulighet til å ha et badekar eller til alle som vil ha et utendørs. At ikke mamma og pappa har investert i en badebalje for husfreden sin skyld er jo noe å lure på.

Det eneste problemet er at han vanligvis dusjer hver kveld, og nå er dusjen byttet ut med badebalja, noe som betyr at den lille kvalitetstiden vår før vi sovner er byttet ut med en time i badebalja.

Coolstuff har en haug av kule gaveideer, så om du trenger litt tips og inspirasjon kan du sjekke det ut HER. Det er først når man klikker seg inn der det går opp for en hvor mye kult man egentlig trenger og behøver, som garantert hadde gjort hverdagen enklere.

Ja, og du finner badebaljen for voksne HER. Jeg gleder meg nesten til hockeysesongen begynner igjen sånn at kanskje jeg kan få teste det jeg også. 

Jeg håper dere har det prima!

Hilsen badenymfa.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *