Å, så glad jeg er for å komme inn med litt positiv energi og en god nyhet…🤍 Det har vært noen rare uker, og noen uker der det har vært vanskelig å fortelle om hva som skjer på privaten og forklare. Rett og slett fordi det omhandler C, jobben hans og kommunikasjon som ikke er ment for offentligheten. Det har vært mange intense telefonsamtaler med planlegging og annet de siste ukene, og jeg har nesten pratet mer med agenten hans enn noen andre. 

Det er litt over tre uker siden han reiste til South Carolina for å være med på å ta laget der til sluttspill, og spille noen sluttspillkamper. Prosessen har vært intens fordi vi ikke har visst hvor lenge, hva som skjer, om han får bli tilgjengelig for landslaget og om hva planene har vært og er her i laget i LA. Innviklet og kaotisk, og kanskje spesielt for meg. Jeg har vært mye alene de siste ukene, og selv om det har gått overraskende bra, så lengter jeg meg ihjel etter at han skal komme tilbake. Denne uken har vært tøff, og tom. Jeg skal ikke legge skjul på det. 

Det er flere som har lurt på hvorfor jeg ikke har blitt med til Greenville, men laget her tilbød meg å bli værende, hverdagen min er her og C har knapt vært tilgjengelig der på grunn av reising og tett program. Jeg har lovet å aldri miste meg selv i det livet vi lever, og å sitte tre uker på et hotellrom, i en liten by jeg ikke kjenner noen og vente på han… Det har jeg gjort nok denne sesongen. Og han har kunne fokusere på jobben sin, samtidig som han har visst at jeg har hatt det så bra som mulig her. Han har kicket ass der, og jeg har gjort mitt beste her. 

Uansett! På søndag kommer han tilbake hit, og jeg er så, så glad. For hallo, tre, fire uker borte fra hverandre er vi gode på – Men det er noe annet når man er alene, alene. Livet blir liksom litt tomt da. Så snart ses vi, etter to kamper til på blokka bare. 

Så søndag it is, og jeg skal jaggu stå så støtt jeg og hjertet mitt klarer frem til da. Å som jeg gleder meg 💛 Og neste uke skal vi på et skikkelig spennende møte her i LA, jeg og C… Iiiik! 

Sesongen står på hell, og planene fremover får bli oss i mellom enn så lenge – Men nå veit dere at han kommer hjem, også får vi se hva sluttspillet her bringer… 

OG FORRESTEN!!!!! Over til noe helt annet… Noe helt annet, og veldig gøy. Satisfyer PRO er i dette sekund på salg til 298,-. Det min venn, det er magi for 298,- kroner (HER). Magi, i lang fremtid… For Sinful vet du, de har jaggu dratt i gang med en Good Vibes-måned, som skal gjelde i HELE mai. Det har seg nemlig sånn at mai er internasjonal onanimåned (fun fact) og de varter selvfølgelig opp med snadder. Og nå skal jeg ikke gjøre det kleint her på freddan, men denne rakkern koster 139,- og… Ja, sjekk den ut. Gjør deg selv en tjeneste å sjekk den ut, test den og forelsk deg… Nei, altså. Nå elsker jo jeg Sinful, men uavhengig av det: Fy flate så mye diiiiigge tilbud de har nå. Og etter du har klikket hjem en favoritt eller to, så kommer du til å forstå hvorfor jeg elsker Sinful som jeg gjør. Skulle du klikke hjem to stykker, så får du med deg gratis glidemiddel på kjøpet. Tips, tips! Klikk deg inn HER for å sette fart på hælja sier bare jeg… 

Okei, bare et siste tips. Livets gave til kvinnen aka womanizer er på salg om du følger denne lenken HER også. TAKK FOR MEG! 

Klemklem og enda en klem 💕

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *