Kjære pappa

Categories Tanker 💭

Kjære pappa,

Takk for at du alltid er der, uansett hva jeg skulle trenge deg til.

Takk for at du alltid stiller opp, til og med når du kanskje ikke vil.

Takk for at du alltid er en trygghet i mitt liv, spesielt når jeg behøver det som mest.

Takk for at du alltid holder meg i øra, og for at du er best.

Takk for at du er du og for at du er pappaen min.

Og til alle dere som kanskje ikke har en pappa å feire i dag og til alle dere som ikke vil feire pappaen deres i dag. Dere kan få en klem av pappaen min, om dere vil 🖤 Uansett så håper jeg at søndagen din blir fin!

Klem fra meg.

2 kommentarer

2 thoughts on “Kjære pappa

  1. Jeg har ikke en pappa å feire, men jeg skulle veldig ønske at jeg hadde det ❤️ Gratulerer med farsdagen, pappaen til Martine!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *