Reklame | Annonselenker

– Buksa mi finner du HER – Genseren min finner du HER

Hei og gooood fredag💛

Her hjemme er det K-A-O-S. Heldigvis så er det et ganske så organisert kaos (tror jeg), men jeg må ærlig innrømme at jeg er temmelig svett på ryggen. Vanligvis blir jeg liksom småstressa av å ha brødsmuler på kjøkkenbenken, og da kan du jo tenke deg hva jeg ble når jeg fant brødsmuler i senga i går…

Heldigvis så er jeg verken grinete eller sur midt oppe i dette kaoset, og det gjør det hele temmelig mye enklere. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gidde å bli det heller og at jeg bare skal gjøre det beste ut av situasjonen. Når jeg syntes det går en kule varmt så minner jeg meg selv på at det hvert fall skjer noe, samtidig som jeg takker det helvetes koronaviruset for min takknemlighet over brødsmuler i senga og kaos😂

Om en uke er vi ute av leiligheten vi bor i nå, og for å være helt ærlig så gleder jeg meg. Da blir det hvert fall et mindre hjem å forholde meg til, for akkurat nå har jeg… En, to, tre, fire, fem, seks og seks hjem i hodet. Ikke spør en gang… Mamma & pappa, familien til C, denne leiligheten, hybelen til lillesøs, leiligheten i Stockholm og leiligheten vi holder på å bygge i Asker. Det morsomme er jo at det skal noe til alle stedene og om jeg plutselig sender trusene mine hjem til moren til C så ber jeg om forståelse, haha!

Utover flyttekaos så er det ikke så mye nytt egentlig. Jeg jobber, C trener cirkabirka 24/7, jeg har fått mensen og ja. Det er det samme gamle. Vi har det hvert fall veldig fint nå, til tross for omstendighetene💛

Nå skal vi stikke avgårde for å vaske bilen, for den er hardt rammet av alt pollene som er, den også stakkar og vi er uheldigvis to om det.

Jeg håper du har hatt en fin uke, at du har det fint, at det har skjedd noe gøy og at du trives. Om ikke så sender jeg deg en gigantisk klem, masse kjærlighet og enda en klem til.

GOD HELG!

3 kommentarer

3 thoughts on “KAOS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *