Kanelboller til hverdags med Cosori

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Cosori

Halloooooisen mine venner 💛

Her kommer det ikke bare en, men to godsaker! For hvem er ikke keen på en aldeles nydelig (og superenkel) oppskrift på hverdagskanelboller? La oss si det sånn: Det er jeg!

Jeg kom over oppskriften på TikTok, og det passet utmerket at jeg da hadde skaffet med airfryeren fra Cosori (Jeg har Cosori Premium Airfryer i hvit seff, men den finnes i andre farger HER). Den har forøvrig ikke bare revolusjonert markedet, den har i tillegg revolusjonert min egen matlaging. Og før jeg tar deg med til den digge oppskriften så er det jo verdt å nevne at den har kommet best ut av alle tester og at den har vunnet flere best i test-priser. Med andre ord: Kanelbollene ble magisk gode. 

Okei, her kommer oppskriften, så enkel som den er:

– Ferdig fullkornspizzadeig (sånn du kan rulle ut)

– Smør som for eksempel er bedre for hjertet 

– Sukrin

– Kanel 

Ja, noe mer hokkuspokkus er’e ikke. Sørg for ast Cosori’n din er klar, rull ut deigen, smør smøret utover, dryss et tynt lag med sukrin og kanel over. Rull deigen inn igjen og kutt i så store biter du vil. 

Deretter slenger du de inn i airfryeren og den tar seg av resten av magien. Voilà: Du har rykende ferske og digge kanelboller! 

Og det er bare en av haugevis av oppskrifter og retter du kan lage, og som Cosori sørger for at blir bedre enn best. Her har du fra da jeg smalt sammen et par skiver til grilled cheese her om dagen:

Her ser du hvordan det kan se ut også! Kanelbollene spredde jeg bare utover denne, satt de på rett program (den kommer med flere programmer som gjør det enda enklere) også gikk det ikke bare FORT, det ble digger enn diggest også. Og bare for å ha nevnt det: De avtakbare, ikke-klebende kurvene er svært enkle å rengjøre. Kurvene kan enten skylles i vasken eller settes i oppvaskmaskinen etter bruk. Ikke bare er de enkle å vaske men dette sparer deg for både tid og energi. LUKSUUUUUS!

Så ja, om du er like keen på denne airfyreren fra Cosori som jeg alltid er på kanelboller, så kommer den andre godsaken her: Rabattkoden MARTINE15 gir deg 15 % rabatt på hele handlekurven… Luksus x2. Eller x3, om vi regner med bollene. Og x1000 om vi regner med alt det andre man kan lage i airfryeren. Klikk HER for mer info og for å klikke hjem din hverdagshelt! 

Velbekomme – Og nyyyyt🌻

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kanelboller til hverdags med Cosori

  1. Jeg har noe lignende og er veldig fornøyd med det.

    Siden har det blitt ferdigstekte rundstykker hver morgen. (-;

    Du kan gjøre mange enkle, raske ting med den.

    Kanelsnurrene er en god idé, kanskje jeg prøver det – takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *