John Arne Riise om det vi ikke vet

Categories Podkast 🎧

DEL 2.

I juni og juli er det duket for sommerprat i podkasten min Sykt Ærlig Med Martine. Det ligger kanskje litt i ordet hva vi skal prate om, for det blir litt prat om sommer, tradisjoner og hva vi gleder oss til, men mest av alt skal vi få bli kjent med enda flere spennende mennesker, med unike og ulike historier.

I forrige uke fikk vi bli litt bedre kjent med hvem John Arne Riise er bak titler, seiere, mål og prestasjoner. Hvem han er bak avisartiklene, ryktene og inntrykkene de aller fleste av oss har av han. Det viste seg at vi har mye å prate om, så i dag er det derfor duket for del 2.

I dagens episode er jeg heldig å få bli enda bedre kjent med han, og det er både veldig lærerikt, fint og morsomt.

For har du noen gang fått spørsmål om hvem du er? Det er kanskje det verste spørsmålet jeg kan få. Nemlig hvem jeg er. Da begynner jeg alltid å le, samtidig som jeg forsøker å vri meg unna.

Hva hadde du svart?

Antakeligvis ville du vist til noe bra du har gjort. Som jobben din, en kul reise du har vært på, hvor du bor eller kanskje hvor vellykket du er.

Det gjør jeg. Jeg forteller hvert fall ikke at jeg egentlig ikke tør å være alene hjemme fordi jeg ble overfalt da jeg gikk i søpla en gang, at jeg ikke har tall på hvor mange ganger jeg har faket en orgasme og at jeg lett kunne spist to sjokoladeplater på en dag. Selv om det kanskje sier veldig mye mer om hvem jeg er, enn hvilken bil jeg kjører.

Til tross for at det kanskje er et litt vanskelig spørsmål å svare på for mange av oss, så skal jeg finne ut av det i disse episodene.Og nå er det vår tur til å bli kjent med John Arne Riise, på en ganske annen måte enn sånn vi ellers gjør.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤 Legg gjerne igjen en vurdering i iTunes om du liker den!

5 kommentarer

5 thoughts on “John Arne Riise om det vi ikke vet

    1. Nei, nei og nei (jeg har fylt på med microblading)! Om du tenker på GNK intervjuet så hadde jeg blitt sminket av makeupartist, så kanskje det er det😂 Det har ikke skjedd så mye hokkuspokkus her i gården uten om det, hehe.

  1. Han er skikkelig kul jo! Mye mer jovial og hyggelig enn det noen skal ha det til! 😀 Jeg digga å høre på! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *