Jeg svarer på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hvordan har du det?

Jeg har det bra ❤️ Jeg trives, ler mer enn på lenge og gjør mitt ytterste for å klare og nyte. Jeg merker at jeg har vært stressa så lenge og at det henger litt igjen, men jeg jobber med det. Jeg håper at du også har det bra!

Stemmer det at du og C har gått fra hverandre, men prøver å få det til og fungere?

Nei, det stemmer ikke. Vi har det innmari fint sammen, og det er både noe jeg setter umåtelig stor pris på og noe vi jobber for at det skal være, hver eneste dag. Vi er sammen, og jeg håper at vi skal være det for alltid.

Hvor gammel er du?

Jeg er 22 år, så jeg er født i 1998!

Hvordan går det med leiligheten deres?

Leiligheten vår ❤️ Jeg tenkte jeg skulle lage ett innlegg om det jeg, så kan jeg få svart ordentlig!

Hvordan bil har du kjøpt deg?

Klyp meg i armen! En Mercedes GLC. Jeg leaser forresten!

Hva koster bilen din?

Om man er nysgjerrig på det, så er det jo ikke akkurat så veldig hokkuspokkus å finne ut av 🚗

Vet du noe mer om hvor dere skal bo neste sesong og hvor C skal spille?

Jeg lover å si ifra og oppdatere dere når jeg kan, vil og vet!💛

Hvor er den hvite enkle, men superfine genseren du har fra?

Jeg ELSKER den og har tre stykker av den, for jeg bruker den omtrent hver eneste dag, hehe! Du finner den HER.

Tjener du over 500 000 i året?

Ja, det gjør jeg!

Er du opptatt av å se bra ut på Instagram?

Hehe, dette spørsmålet har jeg tenkt litt på siden jeg fikk det. For svaret er jo både ja og nei. Jeg ekke så fin på det, og jeg liker å både være meg sjæl, tulle og fjase og vise frem hvor sjukt fresh jeg kan være. Så om spørsmålet er at om det er noe jeg bryr meg mye om så er svaret nei, for jeg har null problem med å slenge ut et bilde som ikke en gang var ment for offentligheten. Samtidig så syntes jeg det både er hyggelig og fint å ikke bare dele dobbelthake, kviser og fjas. Om du skjønner? Jeg tenker egentlig ikke så mye på det faktisk, og det er vel egentlig er godt tegn!

Er sommerkroppen viktig for deg?

Jeg er så heldig å ha en kropp jeg, både om våren, sommeren, vinteren og høsten – Og det er du også ❤️ Jeg pleier ikke å kategorisere kroppen min som om den skulle være et klesskap. Du vet, sommergraderobe, høstgarderobe. Den er jækla ålreit og kul mot meg hele året, men ja – Vi gleder oss sjukt til sommeren!

Hvor mange er det som ser storyen din på Snapchat på en måned?

Cirkabirka 600 000!!!! Legg meg gjerne til forresten. Jeg heter martinehalvs der, ikke det at det kanskje var så vanskelig å gjette seg til😂

Har du noen tatoveringer?

Nei, det har jeg ikke og jeg troooor ikke at jeg kommer til å ta det heller!

Syntes du at du er et dårlig forbilde når du bruker falske vipper?

Nei, det syntes jeg overhode ikke!

Hvor ofte trener du?

Jeg prøver å være i fysisk aktivitet stort sett hver eneste dag. Noen dager løper jeg til krampa tar meg, noen dager tusler jeg en liten tur med pod på øret og noen dager gjør jeg noe helt annet! Jeg elsker å trene, bevege meg og det gjør meg SÅ godt, men jeg er også veldig opptatt av at det er noe som skal være lystbetont og noe jeg gjør for meg sjæl. Ja, selv om jeg ganske ofte trenger et tupp i rumpa, haha!

Hvorfor kjøper du følgere på Instagram?

Hvorfor sier du at jeg kjøper følgere på Instagram når jeg har livets følgere som engasjerer seg enormt og som jeg setter så umåtelig stor pris på?

Kan du tipse om en digg og fin joggebukse?

Det er typ det beste spørsmålet jeg kan få, haha!! DENNE & DENNE

Jeg håper du får en fin, fin, fin dag! Klem fra meg.

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg svarer på det dere lurer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *