Annonselenke

– Solbrillene mine finner du HER, de er suuuperfine😎-

Hei og hå fra Skien!

Er du klar for ukens spørsmål og svar? Det er hvert fall jeg. Det føles ut som en liten evighet siden jeg var innom sist, siden jeg ikke titten innom i går. Livet skjedde, Frozen Yoghurt dag tre skjedde, hockeykamp(er) skjedde, Tre Sekunder på Viaplay skjedde, god mat skjedde, så sånn ble det.

Nødvendig, etterlengtet og litt klønete, for jeg har hoppet ut av alt som heter rutiner og døgnrytmen har fått seg en støyt, men det er verdt det. ALLTID!

Hvordan har du det?

Jeg har det fint, takk som spør – Hver eneste uke💕 Jeg har det bedre nå enn for en uke siden, og det er fint! Jeg håper at det fortsetter sånn.

Er du gravid?

Nei, det er jeg ikke! Hadde nok fortalt det litt annerledes enn å slenge det ut her også, hehe.

Vet du hvor C skal spille neste sesong?

Jeg har ikke peeeeeiling. Jeg skulle ønske jeg visste det, men vi får se!

Finner du noen gang på innleggene dine for oppmerksomhet?

Nei, det gjør jeg ikke. Det er alltid hentet ut fra virkelighet, enten en samtale, noe jeg har hørt, lest eller snakket med noen om. Det hender at jeg av hensyn til andre endrer situasjonen, tidspunkt eller beskrivelsen for å få frem budskapet mitt – For budskapet er alltid det viktigste. Det er alltid noen som syntes det er teit, men jeg syntes det er teitere å henge ut noen på bloggisen for å få frem et poeng! Ta fredagens innlegg for eksempel (du finner det HER). Der er det noen som påstår at det bare er vas (noe det faktisk ikke var, haha), men det kunne vært endret fra venninnegjengen, noen på jobb eller noen jeg hadde en samtale med. Målet er jo ALDRI å drite ut noen! DA taper jeg i så fall🤗

Hvem tjener mest av deg og C?

Jeg tjener mest nå, og jeg er så glad for at jeg er sammen med en fyr som syntes at det er kult.

Hvilken størrelse bruker du i klær? 

Det kommer helt an på, og jeg tenker at jeg holder det for meg sjæl jeg. Det er jo bare relevant for meg, og det varierer jo like mye som humøret mitt på de dårlige dagene 😂💕

Hvor mange søsken har du?

En storebror og en lillesøster!

Hva tjener du mest penger på?

Det varierer! Noen måneder er det blogg, andre ganger andre kanaler, foredrag eller andre prosjekter.

Hva syntes du om deltakerne i Paradise Hotel?

Hehe, jeg vet ikke enda! Har ikke satt meg sånn altfor godt inn i det enda, men det skal jeg – Som vanlig 😂

Har du noen gang prøvd noen rusmidler?

Nei, det har jeg ikke!

Hvor ofte trener du og hvor ofte burde man trene?

Jeg prøver å være i fysisk aktivitet hver dag! Noen uker er det hver dag og vel så det siden jeg både har tid og lyst til det, andre uker (som denne) så blir det ikke det. Jeg tenker at det er opp til en hver jeg! Alt er bedre enn ingenting ❤️

Er du operert for endometriose, eller har du planer om det?

Nei, det er jeg ikke. Det har vært en vurdering flere ganger, men aldri blitt gjort. Akkurat nå så er det ganske i sjakk, men det er umulig å si hvor lenge det vil være det. Får jeg en helvetesrunde (sånn som jeg tidvis har) igjen, så blir det nok det. BANK I BORDET!

Er du miljøbevisst?

Ja! Jeg prøver å gjøre noe hver dag og jeg lærer stadig vekk. Jeg er langt ifra perfekt, men bevisst er jeg så absolutt! Det burde vi alle være. Eller, må.

Har du noen tips til en som er langtidsskadet og som ikke får være med på idretten sin?

Ha is i magen, ikke forhast deg og vær med på det du kan. Vi kan ALLTID gjøre noe, og selv om den ene armen ikke funker – Så gjør den andre det. Ikke gi opp ❤️

Kan du lage et innlegg om must haves i klesskapet?

JA! Det er gøy. Klart jeg kan!

Hvorfor har ikke C spilt de siste kampene?

Fordi han har vært utestengt i to kamper! Han er veldig klar igjen på torsdag 👋🏻

Kan du fortelle oss en hemmelighet som ingen vet om deg?

Hmm… Jeg har en litt rar hjerterytme! Deeet tror jeg at jeg aldri har fortalt. Det er ingenting jeg tenker på i hverdagen eller noe som egentlig påvirker meg. Jeg må ta et par hensyn, men det er det jo mange som må! No biggie.

Nå skal jeg på trening med lillebroren til C, vi snakkes senere. Takk for at du er du💕

1 kommentar

1 thought on “Jeg svarer…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *